Er I begyndt at få gråt hår...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

ekzunz

Jeg har helt vildt mange grå hår i toppen. Men det er vel ikke noget under med det liv jeg lever.....

Jeg synes også at gråt hår kan være rigtig flot, men jeg synes bare ikke at jeg mentalt er klar til at være gråhåret allerede - så jeg farver det. Indeni er jeg jo stadig kun i start-tyverne og slet ikke snart-fyrre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Aves.

Znuzke skriver:

Jeg har helt vildt mange grå hår i toppen. Men det er vel ikke noget under med det liv jeg lever.....

Jeg synes også at gråt hår kan være rigtig flot, men jeg synes bare ikke at jeg mentalt er klar til at være gråhåret allerede - så jeg farver det. Indeni er jeg jo stadig kun i start-tyverne og slet ikke snart-fyrre....

Åh ja..jeg er også i tyverne, i min knold...men ja...man skal så ikke gå for tæt på spejlet..kan godt være jeg ike har grå hår, men jeg har dælme mange rynker og løs hud...

Anmeld

9. februar 2011

Zeus

Jeg opdagede de første i starten af sidste år, da jeg var 25  Og jeg har mørkt hår, så de kan rigtig ses når lyset rammer...

Jeg skulle lige have min graviditet og amningen "færdig", så nu smutter jeg snart til frisør!

Anmeld

9. februar 2011

Muffinmus

Er 30 og nej, har i hvert fald ikke set nogle grå hår dnenu, men veninde på samme alder har fundet flre på sig selv..

Ja, jeg kommer sikkert til at farve det, meget få der får det flotteste grå hår, men nogle er da heldige:-)

Anmeld

9. februar 2011

oo

ja. jeg fik også de første for mindst ti år siden, men der er kommet mange flere under graviditeten!

jeg er mørk, by the way. og det ligger til familien. min morfar var helt sorthåret som ung, da han var 30 havde han kridhvidt hår. det samme med min mor, der dog farver sit og altid har farvet det siden det blev hvidt.

jeg får heldigvis også helt kridhvide hår, så jeg har egentlig ikke lyst til at farve det. udover at jeg ikke farver hår normalt. en af mine veninder sagde, at det ville være vildt flot med sådan en silver fox manke - og så så man jo desuden også ekstra klog og bastant ud, hvilket hun håbede ville smitte af på hende når vi var sammen

så jeg regner med at om en fem års tid ser I et billede af mig med laaaaangt hvidt hår (og min damepibe naturligvis)

Anmeld

9. februar 2011

Carina1977

Jeg var 23 år, da jeg fik de første grå hår, og jeg var enormt ked af det....syntes bare det var alt for tidligt. Det var efter jeg fik min søn, at jeg fik det....skal ikke kunne sige om det har nogen sammenhæng.

Min mor fik først grå hår, da hun var over 55 år.

Jeg har valgt at farve mit hår, for jeg bryder mig ikke om at have gråt hår i min alder. Det er nu 10 år siden det startede, og det er meget gråt hår jeg har, hvis ikke det bliver farvet.

Anmeld

9. februar 2011

SiLiMiMa

jeg er jo mørkhåret (og 39 ) og jeg har fundet 2-3 grå hår i min paryk indtil videre...dem hiver jeg ud med en pincet

Jeg har godt nok farvet hår nu, men i min egen farve. Hvis jeg engang får mange grå hår, så vil jeg helt sikkert farve det!

Min bror har en del grå hår - han begyndte at få dem med 35-36...han er nu 42.

Min mor havde mellembrunt hår, og har haft gråt hår længe, men farver det stadig i lys brun i en alder af 72, men det er også pænt til hende og hun ligner bestemt ikke en på 72!.

Min far er sorthåret og fik først grå hår i en sen alder - han er stadig sorthåret, men gråsprængt eller hvad man nu kalder det...

sikke en remse

heise

Anmeld

9. februar 2011

Pige2009

Eva. skriver:

Jeg talte med min veninde den anden dag..hun er 34 og jeg er 35 år..hun fik de første grå hår da hun var 19 år og jeg har ikke set et på mig endnu..jeg er lys og hun er mørk, det har nok betydning. Min mor er sådan lidt leverdej, 60 år gammel og har ikke et eneste...min far på samme alder har lidt..

Hvordan ser det ud hos jer....og vil I farve det hvis det kommer...jeg har drømmen om den der smukke sølvfarvede pædagog page, men jeg ender sgu nok også bare med en lækker leverdej med baconrøde striber..

Jeg har set et par stykker i parykken og jeg er 29 år

Anmeld

9. februar 2011

MariaJ

Jeg har lidt, men ikke noget af betydning. Det er stadig bare enkelte hår hist og her, men det kommer jo nok. Jeg er 36 og mørkhåret. Mine forældre er i slutningen af halvtredserne, begge oprindeligt mørkhårede og begge gråhårede nu. 

Jeg farver hår en eller to gange om året, så ikke nok til at holde de grå hår fra døren. Hvis/når jeg bliver rigtig gråhåret kommer jeg nok til at farve det oftere, for hvis jeg kan gå efter mine forældre kan jeg nok nærmere se frem til at blive "gråsprængt" end silverfox.

Anmeld

9. februar 2011

Lady Marion <3

38 år  , har altid været sorthåret   Har en håndfuld grå hår allerede , har ind i mellem givet det en skyllefarve i min egen hårfarve , men tænker at når det bliver værre får det nogen røde og brune striber ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.