Er I begyndt at få gråt hår...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.803 visninger
23 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

Aves.

Jeg talte med min veninde den anden dag..hun er 34 og jeg er 35 år..hun fik de første grå hår da hun var 19 år og jeg har ikke set et på mig endnu..jeg er lys og hun er mørk, det har nok betydning. Min mor er sådan lidt leverdej, 60 år gammel og har ikke et eneste...min far på samme alder har lidt..

Hvordan ser det ud hos jer....og vil I farve det hvis det kommer...jeg har drømmen om den der smukke sølvfarvede pædagog page, men jeg ender sgu nok også bare med en lækker leverdej med baconrøde striber..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

mamiolvi

Ja jeg har nogle få grå hår i siderne, fandt de første kort før min 35 års fødselsdag, og jeg blev virkelig ked af det da jeg fandt dem..
Farver mit hår...

Anmeld

9. februar 2011

samantha1986

Jeg siger du er bare heldig.

Jeg er 25 år og har det sidste år kunnet finde grå hår :-(

Jeg har brunt hår så de træder tydeligt frem.

Min moster var som 28 årig helt grå håret så det er åbenbart noget der ligger til familien.

Anmeld

9. februar 2011

mortilfreja

Eva. skriver:

Jeg talte med min veninde den anden dag..hun er 34 og jeg er 35 år..hun fik de første grå hår da hun var 19 år og jeg har ikke set et på mig endnu..jeg er lys og hun er mørk, det har nok betydning. Min mor er sådan lidt leverdej, 60 år gammel og har ikke et eneste...min far på samme alder har lidt..

Hvordan ser det ud hos jer....og vil I farve det hvis det kommer...jeg har drømmen om den der smukke sølvfarvede pædagog page, men jeg ender sgu nok også bare med en lækker leverdej med baconrøde striber..

Hej.

Jeg er 32 nu og fik mit første grå hår som 27 årig og har en del i hårkanten ved ørerne.. Jeg farver/affarver det helt klart..

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

Jeg er 32 og ingen grå hår endnu, jeg er helt mørkhåret.
Tilgengæld er jeg begyndt at få, eller det har jeg gjort længe, nogle kulsorte helt stive hår

Så måske jeg får en sort strid manke i stedet for hvidt/gråt hår.

Det afhænger nok lidt af hvilken alder de grå hår kommer, om jeg vil begynde at farve.

Anmeld

9. februar 2011

Aves.

mamiolvi skriver:

Ja jeg har nogle få grå hår i siderne, fandt de første kort før min 35 års fødselsdag, og jeg blev virkelig ked af det da jeg fandt dem..
Farver mit hår...

Ok...jeg synes det er så smukt...virkelig...men det er åbenbart ikke noget vi kører med i vores familie..min veninde farver også sit..

Anmeld

9. februar 2011

Aves.

samantha1986 skriver:

Jeg siger du er bare heldig.

Jeg er 25 år og har det sidste år kunnet finde grå hår :-(

Jeg har brunt hår så de træder tydeligt frem.

Min moster var som 28 årig helt grå håret så det er åbenbart noget der ligger til familien.

Ja, det er nok noget genetisk bestemt..jeg synes virkelig gråt hår, eller visse nuancer af det er så super smukt...de der kvinder med deres flotte grå hår...sådan har jeg altid gerne ville se ud.. altså engang i hvert fald, måske ikke nu..

Anmeld

9. februar 2011

Vial

Næ, ikke et eneste. Undrer mig med mit stressniveau hver dag.

Det kommer nok, når de små kan løbe rundt.. hehe.

Min enæggede tvillingesøster har fået lidt hist og her, så mit er nok på vej.

Anmeld

9. februar 2011

Aves.

KaMa skriver:

Næ, ikke et eneste. Undrer mig med mit stressniveau hver dag.

Det kommer nok, når de små kan løbe rundt.. hehe.

Min enæggede tvillingesøster har fået lidt hist og her, så mit er nok på vej.

Hehe....var jeg disponeret, så havde jeg klart den smukkeste helt grå manke...puha, men det er nok ikke det der går det så..

Ja, du får nok også...når din søster gør...det må være sjovt at kunne se det den anden får og vide man nok også selv snart skal i gang..

Anmeld

9. februar 2011

Kamulla

nej puha da... min far fik først grå hår meget sent.. min mor.. uha.. aner det ikke.. hun har sikkert lidt.. eller ved det faktisk ikke.. ikke noget man ser.. men nu er hun også kun i midt 40´erne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.