Erfaringer med barnevogn med på fly?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Smilo skriver:

Hej! Så lige du har afprøvet de der airshells...

Vi flyver imorgen og jeg har booket en til vores emmaljunga klapvogn. Kom så lige til at tænke hvad man evt. gør med regnslaget og forlæderet? Synes jeg læste et sted at det KUN var klapvognen der måtte komme i? Men altså... det hører jo med til klapvogn og RET besværligt at pakke ned i sin kuffert efter alt er pakket og man står i lufthavnen før check-in...

Den ligger du bare ned i barnevognskassen. De kan ikke se, hvad du har liggende. Jeg havde både dyne og lidt andre småting liggende. Jeg har lejet 4 gange og der er aldrig nogen der har sagt noget.

Rigtig god ferie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

An&Jo

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Vi overvejer at tage Frederikkes barnevogn med når vi skal på ferie til Kreta om 4 mdr... Mest fordi at hun skal sove til middag, og det duer bare ikke i en paraplyklapvogn

Har overvejet at leje en boks på airshells.com, men vil lige høre om der er nogle af jer der har erfaringer med sådan en?

Ligger barnevognen godt beskyttet deri? Er bare lidt nervøs for at den bliver "kastet" rundt med i lufthavnen, for det tror jeg sgu ikke stellet kan holde til.

Håber der er nogle der kan hjælpe.

jeg brugte sådan en airshell sidste sommer et par gange da jeg fløj mellem jylland og KBH, og den blev afleveret et andet sted end dit normale bagage, og der blev passet meget bedre på den, end på det bagage på det andet bånd..

Nu ved jeg ikke hvilken vogn du har, men jeg havde en emmaljunga på uniq stellet, og det er jo meget blødt sådan et alu stel, og det fik ikke den mindste ridse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.