Erfaringer med barnevogn med på fly?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

2721

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Havde I bare jeres i en pose eller havde I lejet en boks?

vi havde i en pose og den havde det fint da vi fik den igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har haft barnevogn/klapvogn med flere gange og lejet hos Airshells og der har ingen problemer været og det har fungeret super godt

Anmeld

18. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Tak for jeres besvarelser

Vi har besluttet os for at leje en boks hos airshells til begge ferier.... Vi tør ikke tage chancen og putte klapvognen i en pose, da den overhovedet ikke er beskyttet deri.

Anmeld

18. februar 2011

Anne85

Har haft vores emmaljunga klapvogn med de gange vi har været på charter med den store - den har abre været pakket ind i en pose og der er ikke sket noget med den.

Overvejer dog at tage barnevognen med til prinsessen når vi skal til gran canaria om en måned

Anmeld

19. februar 2011

myaugustbaby

MariaJ skriver:

Hvis I har råd til investeringen eller kan deles om den med nogen er der kommet et forholdsvis nyt produkt, der hedder "Prampack". Vi har en, og er SÅ glade for den, og har aldrig oplevet at barnevognen har taget skade af at flyve. Vi rejser meget med fly, så for os har det kunnet betale sig at købe den, men måske var det noget man kunne være flere om at deles om i en vennekreds/familien, hvis mange har små børn, og rejser engang imellem, men ikke sammen. Den koster nok omkring 1500 kr, så en lidt dyr engangsinvestering, hvis man ikke rejser så tit.

Hvilken slags barnevogn har du i Prampacken, og hvordan er størrelsen ifht barnevognen?

Anmeld

19. februar 2011

Ina33

Min kæreste arbejder som portør i lufthavnen, og det er så ham der pakker alle jeres vogne i flyveren.  

han siger at han absolut ikke kan anbefale nogen, at tage deres barnevogne med hvis de er glade for dem.

Jeg har selv haft en klapvogn med, som var helt ødelagt af da vi kom hjem.

Problemet er at vognen kører på det samme bånd som kufferterne, i vireligheden er båndet bare slet ikke beregnet til noget så stort og uhåndterligt som en barnevogn, ofte falder vognen af båndet, den falder 2-3 meter ned på betongulv.

Dog kan airshells tage en del af stødet.

Hvis det var mig ville jeg købe en gammel brugt barnevogn og tage med.

God ferie.

Louise

Anmeld

19. februar 2011

MRN

Vi var i Thailand i December med vores søn på 7 måneder. Vores Emmaljunga klapvogn havde vi med i en boks (Airshells) vi lejede i lufthavnen.

Klapvognen blev desværre ødelagt på hjemvejen på trods af den lejede Airshell. Rigtig øv....

Anmeld

19. februar 2011

Kindfed

Og selvom der står på Airshell'en, at den ikke må stables, så er det noget, der bliver set stort på, har jeg lige oplevet på vores ferie... Kunne flere gange stå ved gaten (vi fløj mange mange) og kigge ud på min elskede Brio stående allernederst i bagagevognen ved flyet...  Men barnevogn eller klapvogn - så er den trods alt bedre beskyttet i sådan en end uden. Og klapvognen kom helskindet hjem, skal det nævnes.

Anmeld

19. februar 2011

MariaJ

myaugustbaby skriver:

Hvilken slags barnevogn har du i Prampacken, og hvordan er størrelsen ifht barnevognen?

Vi har en Emmaljunga mondial duo. Liggemålet i barnevognskassen er 80 cm. Jeg ved ikke hvordan prampacken vil være til de store vogne med liggemål på 90 cm eller mere. Jeg syntes den var godt fyldt op, mens vi brugte barnevognskassen, men det er ikke en fast boks, så det kan godt være, den også kan nå rundt om en større kasse. Nu, hvor vi bruger klapvognsdelen er der masser af plads. 

Anmeld

16. juli 2012

OverTheRainbow

MoarHvidovre skriver:

Vi har haft barnevogn/klapvogn med flere gange og lejet hos Airshells og der har ingen problemer været og det har fungeret super godt

Hej! Så lige du har afprøvet de der airshells...

Vi flyver imorgen og jeg har booket en til vores emmaljunga klapvogn. Kom så lige til at tænke hvad man evt. gør med regnslaget og forlæderet? Synes jeg læste et sted at det KUN var klapvognen der måtte komme i? Men altså... det hører jo med til klapvogn og RET besværligt at pakke ned i sin kuffert efter alt er pakket og man står i lufthavnen før check-in...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.