Hvordan så DU ud som lille? :-) (Hygge-billedtråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

Ox.

Tutter skriver:

Altså det kunne ligeså godt være Lilje musen der sad der sammen med din mor - Vildt

Ja der ligner vi hinanden meget, men når hun render rundt herhjemme er det farmand hun ligner, men iiih hun har idet mindste fået mine øjne, så lidt mor er der i hende  hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Becks

Her er jeg.. Billede 2 sidder jeg sammen med min storebror..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. februar 2011

Becks

Ox. skriver:

Ja der ligner vi hinanden meget, men når hun render rundt herhjemme er det farmand hun ligner, men iiih hun har idet mindste fået mine øjne, så lidt mor er der i hende  hehe

Dejligt hun ligner jer begge lidt

Hun er nu skøn

Anmeld

11. februar 2011

Ida.

Zafir skriver:

Vildt nok - En AUTOSTOL!!! - Den slags brugte man IKKE dengang først i 80'erne... Der brugte man ikke engang seler til sine børn

Arh det passer nu ikke helt nedenfor et billede af mig i en Römer autostol anno 1983 - der er sket lidt siden

Anmeld

11. februar 2011

Brams

Her er et billede af mig

Anmeld

11. februar 2011

Brams

idamaria83 skriver:

Arh det passer nu ikke helt nedenfor et billede af mig i en Römer autostol anno 1983 - der er sket lidt siden

Hold kæft hvor er den stol fed - det er sgu da gamle dage der vil noget

Anmeld

11. februar 2011

Ida.

Et lille udsnit af billeder fra min barndom

Anmeld

11. februar 2011

Ida.

Brams skriver:

Hold kæft hvor er den stol fed - det er sgu da gamle dage der vil noget

Ja, jeg har også moret mig meget over den især fordi jeg ved fra min mor, at den virkelig var TOPMODERNE!!! Og modsat de fleste i den her tråd, har jeg ALTID siddet fastspændt, når vi har kørt bil - reglen hed, at bilen ikke kunne starte før alle havde seler på....

Anmeld

11. februar 2011

SiLiMiMa

MHK skriver:

Man vidste jo ikke bedre dengang 

Jeg lå og sov på gulvet, når vi havde været ude og køre langt 

Jeg har også nogle fantastiske billeder af min far der ryger smøger imens han læser godnathistorie 

min far havde sat en lille bæk ind, der hvor man har benene, når man sidder på bagsæderne. for så kunne min bror og mig jo ligge ned begge 2 og sove, når vi havde været på besøg hos min momor!!!

til gengæld har jeg et billede fra jeg var halvanden, hvor jeg sidder i en fin autostol!!! Og det var i 1973!

Kan også tydeligt huske, at jeg stod op mens vi kørte og kiggede frem mellem forsæderne.... uha uha.....

Anmeld

11. februar 2011

Brams

idamaria83 skriver:

Ja, jeg har også moret mig meget over den især fordi jeg ved fra min mor, at den virkelig var TOPMODERNE!!! Og modsat de fleste i den her tråd, har jeg ALTID siddet fastspændt, når vi har kørt bil - reglen hed, at bilen ikke kunne starte før alle havde seler på....

Dejligt at dine forældre har prioriteret det. Hos os der kunne vi bare vælte rundt i bilen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.