Hvordan så DU ud som lille? :-) (Hygge-billedtråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

Bruus

linselouise skriver:

Du lignede Drew Barrymore i E.T filmen

Haha, synes du virkelig?? Nå men det er vel ikke det værste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

132319

Zafir skriver:

Jeg kan toppe den... hehe.

Min far var jo ikke så gammel og han havde en firmabil, med 2 sæder foran. Så havde han bygget en lille kasse mellem sæderne, hvor jeg sad. Og når han bremsede, så holdte han lige hånden foran mig

Nu VED jeg at tiderne var anderledes dengang... og jeg VED at jeg er meget meget elsket... Så jeg holder ikke mine forældre op på det. Men det er helt vildt langt ude. man ville næsten sige, at det var børneforsømmelse eller noget i den stil idag...

Senere, da vi havde fået vores egen bil, så sad jeg altid mellem sæderne på bagsædet, fordi jeg jo ikke kunne se, hvis jeg sad bag ved sæderne... eller også lå jeg ned og sov på bagsædet ...

Man vidste jo ikke bedre dengang 

Jeg lå og sov på gulvet, når vi havde været ude og køre langt 

Jeg har også nogle fantastiske billeder af min far der ryger smøger imens han læser godnathistorie 

Anmeld

10. februar 2011

dorthemus

Zafir skriver:

HOLDDAFEST... Et billede mand. Det tror jeg altid jeg har set Det er der bare super meget poesi i

Taaaak  Ja, tror Runa har arvet min lidt alvorlighed

Anmeld

10. februar 2011

Zafir

MHK skriver:

Man vidste jo ikke bedre dengang 

Jeg lå og sov på gulvet, når vi havde været ude og køre langt 

Jeg har også nogle fantastiske billeder af min far der ryger smøger imens han læser godnathistorie 

Ja - når man havde familie komsammen, måtte man lige lufte ud halvvejs på aftenen, for at nogen bare kunne trække vejret lidt ...

SElvom jeg ikke er tilhænger af at pakke børn fuldstændig ind i vat, er jeg glad for at tiderne er anderledes og vi har justeret på normerne.

Anmeld

10. februar 2011

Zafir

dorthemus skriver:

Taaaak  Ja, tror Runa har arvet min lidt alvorlighed

Arrrh... Ikke når hun ser MIG Så smiler hun og skal kysses...

Anmeld

10. februar 2011

dorthemus

Zafir skriver:

Arrrh... Ikke når hun ser MIG Så smiler hun og skal kysses...

Hahaha jaaaaa  Mener heller ikke, at hun er et alvorligt barn, men hun har en eftertænksomhed over sig som jeg også havde

Anmeld

10. februar 2011

Becks

Ox. skriver:

Min mor og jeg, min far, jeg og min baby lillebror

Altså det kunne ligeså godt være Lilje musen der sad der sammen med din mor - Vildt

Anmeld

10. februar 2011

Mi

Zafir skriver:

Jaja Jeg var også lige inde og se på hendes alder. Men alligevel Tænkt at man gik fra INGEN sele til autostol på 10 år. det er da rimelig vildt

Vi havde heller ikke seler i bilen de første MANGE år. Mine forældre og os børn kørte ind i mellem ud tidliglig om morgenen og kiggede efter rådyr. Så smed mine forældre en havehynde i bagagerummet og så lå min søster og jeg deromme under en dyne og småsov

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

10. februar 2011

Rosa

Min 1 års fødselsdag, og da min søster kom 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. februar 2011

Kamulla

Zafir skriver:

Vildt nok - En AUTOSTOL!!! - Den slags brugte man IKKE dengang først i 80'erne... Der brugte man ikke engang seler til sine børn

hahahaha... ja en autostol.. er også fra 88

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.