Hvordan så DU ud som lille? :-) (Hygge-billedtråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

132319

Zafir skriver:

Vildt nok - En AUTOSTOL!!! - Den slags brugte man IKKE dengang først i 80'erne... Der brugte man ikke engang seler til sine børn

Hun er også fra slut 80erne -1988, helt præcis 

Jeg var simpelthen ikke et ret kønt barn, så jeg holder billederne helt for mig selv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Zafir

Heise skriver:

Her er jeg - lille og buttet

Jaaaa ååååkays så!!!... Har du lige lavet en klon af dig selv!!!  

Anmeld

10. februar 2011

Zafir

MHK skriver:

Hun er også fra slut 80erne -1988, helt præcis 

Jeg var simpelthen ikke et ret kønt barn, så jeg holder billederne helt for mig selv 

Jaja Jeg var også lige inde og se på hendes alder. Men alligevel Tænkt at man gik fra INGEN sele til autostol på 10 år. det er da rimelig vildt

Anmeld

10. februar 2011

dorthemus

Og her er jeg..ca. 8 måneder gammel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. februar 2011

132319

Zafir skriver:

Jaja Jeg var også lige inde og se på hendes alder. Men alligevel Tænkt at man gik fra INGEN sele til autostol på 10 år. det er da rimelig vildt

Hehe ja, det må du nok sige 

Jeg lå bare i barnevognskassen på bagsædet, uden den var spændt fast  Det var jo så dejligt nemt at jeg ikke skulle tages op og vækkes når mine forældre havde været nogle steder 

Anmeld

10. februar 2011

ekzunz

Heise skriver:

Her er jeg - lille og buttet

Prøv lige at se de øjne - de er jo nøjagtig ens, dine og din datters....vildt... Hun ligner dig godt nok helt enormt...

Anmeld

10. februar 2011

Zafir

MHK skriver:

Hehe ja, det må du nok sige 

Jeg lå bare i barnevognskassen på bagsædet, uden den var spændt fast  Det var jo så dejligt nemt at jeg ikke skulle tages op og vækkes når mine forældre havde været nogle steder 

Jeg kan toppe den... hehe.

Min far var jo ikke så gammel og han havde en firmabil, med 2 sæder foran. Så havde han bygget en lille kasse mellem sæderne, hvor jeg sad. Og når han bremsede, så holdte han lige hånden foran mig

Nu VED jeg at tiderne var anderledes dengang... og jeg VED at jeg er meget meget elsket... Så jeg holder ikke mine forældre op på det. Men det er helt vildt langt ude. man ville næsten sige, at det var børneforsømmelse eller noget i den stil idag...

Senere, da vi havde fået vores egen bil, så sad jeg altid mellem sæderne på bagsædet, fordi jeg jo ikke kunne se, hvis jeg sad bag ved sæderne... eller også lå jeg ned og sov på bagsædet ...

Anmeld

10. februar 2011

Bruus

Nååårh! for nogle lækre og søde børn i har været Hvor er det hyggeligt at sidde og kigge på.. Og sjovt med jer som nu har børn som er snydt ud af næsen på jer ...

Anmeld

10. februar 2011

Zafir

dorthemus skriver:

Og her er jeg..ca. 8 måneder gammel

HOLDDAFEST... Et billede mand. Det tror jeg altid jeg har set Det er der bare super meget poesi i

Anmeld

10. februar 2011

132319

Jeg fandt lige et enkelt billede, dengang gik man ikke så meget op i farver 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.