Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MarianneSonne skriver: Det jeg oplever er at nogle syntes at det er dybt åndsvagt at bruge tid på at sidde og "tale" med folk man slet ikke kender. Men jeg syntes nu at det er meget hyggeligt Marianne www.stjerneleg.dk
Det jeg oplever er at nogle syntes at det er dybt åndsvagt at bruge tid på at sidde og "tale" med folk man slet ikke kender. Men jeg syntes nu at det er meget hyggeligt
Marianne
www.stjerneleg.dk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Secrets skriver: Det eneste der har været er min mor, og jeg kan godt følge hende. Hun synes det er SÅ ærgerligt, at jeg har svært ved at slappe af i min graviditet, fordi jeg har læst så meget om SA'er og MA'er herinde. Men det er måske mere fordi hun synes det er ærgerligt, at internettet i det hele taget kan give så meget nervøsitet, for da hun ventede mig var nettet ikke aktuelt, så hun skænkede da ikke SA'er eller MA'er en tanke, fordi det jo ikke lige var noget der blev talt så meget om..
Det eneste der har været er min mor, og jeg kan godt følge hende. Hun synes det er SÅ ærgerligt, at jeg har svært ved at slappe af i min graviditet, fordi jeg har læst så meget om SA'er og MA'er herinde. Men det er måske mere fordi hun synes det er ærgerligt, at internettet i det hele taget kan give så meget nervøsitet, for da hun ventede mig var nettet ikke aktuelt, så hun skænkede da ikke SA'er eller MA'er en tanke, fordi det jo ikke lige var noget der blev talt så meget om..
Det er rigtig nok... Jeg har måske også været lidt mere nervøs end jeg havde grund til fordi man har læst nogle triste historier herinde Men jeg vil sige, at alle mine positive oplevelser opvejer det
Lou87 skriver: det er da så hyggeligt!og man får jo gode råd, et grin osv..nogle gange får man jo måske også nye bekendtskaber
det er da så hyggeligt!og man får jo gode råd, et grin osv..nogle gange får man jo måske også nye bekendtskaber
Nemlig. Jeg går også hjemme hver dag, så det er da hyggeligt lige at skrive lidt med nogle hver dag.
Nej! Heldigvis ikk Hvis jeg snakker med min mor om noget der omhandler et eller andet med Malou, ka hun godt finde på at sige '...hvad siger de inde på det der forum...?' Hun anerkender i stor stil, at jeg bruger det her sted til at søge oplysninger og til at få svar på eventuelle problemer I skolen er jeg på baby.dk konstant, og mine tøser synes kun det er hyggeligt at følge lidt med
MarianneSonne skriver: Nemlig. Jeg går også hjemme hver dag, så det er da hyggeligt lige at skrive lidt med nogle hver dag.
Ja det jo det..det den gode form for tidsfordriv
*Sofie* skriver: Nej! Heldigvis ikk Hvis jeg snakker med min mor om noget der omhandler et eller andet med Malou, ka hun godt finde på at sige '...hvad siger de inde på det der forum...?' Hun anerkender i stor stil, at jeg bruger det her sted til at søge oplysninger og til at få svar på eventuelle problemer I skolen er jeg på baby.dk konstant, og mine tøser synes kun det er hyggeligt at følge lidt med
T.K. skriver: Hej piger! Jeg vil lige høre om der er andre der har oplevet "fordomme" om det at have en profil herinde eller andre gravide/baby sider på nettet? Da jeg var gravid og diskuterede/snakkede om et emne om babyer og fortalte om noget jeg havde hørt herinde, kunne folk finde på at sige "ja, man skal jo ikke tro på alt man læser på nettet" og "Ja, fordi nogle folk siger det på nettet, så er det jo ikke ens betydende med at det er det samme for dig". Det irriterede mig helt vildt! Jeg ved da godt at fordi jeg læser om det at blive mor herinde, betyder det da ikke at det kommer til at være præcis det samme for mig! Eller fordi at nogle folk har købt nogle bestemte ting til baby, er det da ikke ens betydende med at jeg køber præcis det samme! Jeg er rigtig glad for denne side, og jeg har haft rigtig meget nytte af jer skønne piger herinde og har, synes jeg selv, været god til at sortere i råd og kommentarer og bruge det jeg selv mente jeg kunne bruge... Er der nogle af jer der har oplevet at folk har haft fordomme om baby.dk?? Tine
Hej piger!
Jeg vil lige høre om der er andre der har oplevet "fordomme" om det at have en profil herinde eller andre gravide/baby sider på nettet?
Da jeg var gravid og diskuterede/snakkede om et emne om babyer og fortalte om noget jeg havde hørt herinde, kunne folk finde på at sige "ja, man skal jo ikke tro på alt man læser på nettet" og "Ja, fordi nogle folk siger det på nettet, så er det jo ikke ens betydende med at det er det samme for dig".
Det irriterede mig helt vildt! Jeg ved da godt at fordi jeg læser om det at blive mor herinde, betyder det da ikke at det kommer til at være præcis det samme for mig! Eller fordi at nogle folk har købt nogle bestemte ting til baby, er det da ikke ens betydende med at jeg køber præcis det samme!
Jeg er rigtig glad for denne side, og jeg har haft rigtig meget nytte af jer skønne piger herinde og har, synes jeg selv, været god til at sortere i råd og kommentarer og bruge det jeg selv mente jeg kunne bruge...
Er der nogle af jer der har oplevet at folk har haft fordomme om baby.dk??
Tine
Nej overhovedet ikke...de synes nærmest at det er sjovt at jeg kommer sådan et sted og tilmed er vild med det...så også vennerne er vist inde og smugkigge Og selvom de evt syntes det var noget underligt noget...så dem om det.De udtaler sig om noget de ikke ved en dyt om, og det kan jeg overhovedet ikke tage seriøst.KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Nej overhovedet ikke...de synes nærmest at det er sjovt at jeg kommer sådan et sted og tilmed er vild med det...så også vennerne er vist inde og smugkigge Og selvom de evt syntes det var noget underligt noget...så dem om det.De udtaler sig om noget de ikke ved en dyt om, og det kan jeg overhovedet ikke tage seriøst.KærligstSussie
Skønt at du har det sådan!
Jeg synes bare det er lidt irriterende når det er ens jordmoder der udtaler sig....
Men det kan være det bare er mig der er lidt øm overfor baby.dk
T.K. skriver: Skønt at du har det sådan! Jeg synes bare det er lidt irriterende når det er ens jordmoder der udtaler sig.... Men det kan være det bare er mig der er lidt øm overfor baby.dk
Synes da bare, at du skal melde ud, at når de ikke selv er medlen, så ved de ikke hvad de snakker om..og til jordemoderen kan du jo sige at vi skam har en prof. jordemor tilkyttet siden samt sundhedsplejerske m.m. Og så kan hun tage den og øffe i...hehe!
SussieThyssen skriver: Synes da bare, at du skal melde ud, at når de ikke selv er medlen, så ved de ikke hvad de snakker om..og til jordemoderen kan du jo sige at vi skam har en prof. jordemor tilkyttet siden samt sundhedsplejerske m.m. Og så kan hun tage den og øffe i...hehe!
he he!
Nu er det lidt tid siden jeg var til jordmoder, men det skulle jeg da have sagt dengang!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128