Ork ja!
Hele min familie synes vist det er noget værre pjat. En dag ringede jeg og spurgte min mor til råds ang. madras til tremmesengen. Hun fortalte hvad vi havde haft som børn, og hvorfor hun mente det var helt fint. Og sluttede så med følgende kommentar: "men hvis du spørg på baby forummet får du nok at vide du skal købe noget økologisk, åndbart, astmatestet osv. til en bondegård. Så mange penge havde vi bare ikke dengang vi fik børn..."
FOrsøgte at forklare hende, at jeg jo netop ringede og fik hendes råd, fordi de madrasser mine brødre havde synes jeg er helt fine, så ville bare gerne vide hvad det var for nogle. Tror nok, at hun tror, at alt hvad man læser sig til i dag, skal være så "rigtigt" som muligt.
Det mener jeg er helt personlige valg, fx vælger JEG som kommende mor, at jeg ikke vil bruge en babybjørn bæresele, men derimod vil have en slynge. Så spørg jeg Jer herinde til råds, fordi der er mange der har erfaringer, og erfaringerne er nyere end dem min mor har, i øvrigt med netop BB selen. Om hun har forstået pointen, og at det her forum ikke gør hende mindre værd/uundværlig ved jeg ikke, men jeg forsøger...
Anmeld