Mathilde & Frederikkesmor skriver:
Haha, du er bestemt ikke den eneste der har en mand der er fuldstændig tabt bag en vogn mht. påklædning af din datter....
For en uges tid siden skulle min mand give Frederikke body og strømpebukser på. Da de kommer ind i stuen kan jeg se at han havde startet ud med at give hende strømpebukserne på, for derefter at lukke bodyen UD OVER strømpebukserne... Var flad af grin! 

Ha, ha... ja den har vi også haft herhjemme.
Kommer helt til at tænke tilbage på den dag Emma blev født.
Kort efter fødslen blev Emma overgivet til farmand, da jeg skulle ned på operationsbordet.
Han fik derfor en stofble (han dog fik hjælp med), samt lidt tøj, og blev derefter sendt ind på en anden stue indtil jeg kom op på den stue jeg skulle ligge på.
Da jeg igen kom op og han stolt viste mig Emma (nu med tøj på), fortalte han at det have været ligesom at samle et Ikea møbel.... Han havde slet ikke kunne hitte rede i alle de forskellige dele, og når han så endelig var færdig og det se ud til at være rigtig, ja så havde han en del tilovers 
Trods udmattelse og smerter, skreg jeg af grin og kunne ikke andet end kysse både ham og vores fine skønne datter 
Anmeld