De der mænd :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Tanja84

SussieThyssen skriver:

Haaah....LOL
Det ville ellers have været skønt at se.
De billeder jeg har, har jeg desværre ikke fået scannet endnu, men..jeg når det jo nok
Der er et skrækkeligt billede af mig selv inde i hovedet, hvor min far havde givet mig orange og gulstribede strømbukser på, skoskternet rød lægget nederdel og en lyserød bluse med flæser.
 Gyyys for et marreridt

HA, HA.... det outfit ville jeg ellers meget gerne have set et billede af, trods jeg frygter det måske kunne give maridt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Sof

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal begynde..

Jo..  Hvis man nu lader være med at købe 50 sæt tøj til den lille, i alle regnbuens farver.. Med mindre du er psykotisk og skifter dit barns tøj flere gange dagligt, så når du aldrig at smide dit barn i alt det tøj, i alle de farvekombinationer, inden du har vasket det allerede beskidte tøj.

Det ville være super nemt at være piv farveblind i det her hjem, og stadigvæk få barnet til at ligne en million.

Med 5-6 par bukser og circa det samme i bluser, så kan det sgu ikke gå helt galt.  

Jeg er jo helt enig, men nu er det jo også vores hjem du omtaler, selvom hun dog har en del flere bluser end 5-6 stk  

Anmeld

9. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Haha, du er bestemt ikke den eneste der har en mand der er fuldstændig tabt bag en vogn mht. påklædning af din datter....

For en uges tid siden skulle min mand give Frederikke body og strømpebukser på. Da de kommer ind i stuen kan jeg se at han havde startet ud med at give hende strømpebukserne på, for derefter at lukke bodyen UD OVER strømpebukserne... Var flad af grin!

Anmeld

9. februar 2011

Tanja84

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Haha, du er bestemt ikke den eneste der har en mand der er fuldstændig tabt bag en vogn mht. påklædning af din datter....

For en uges tid siden skulle min mand give Frederikke body og strømpebukser på. Da de kommer ind i stuen kan jeg se at han havde startet ud med at give hende strømpebukserne på, for derefter at lukke bodyen UD OVER strømpebukserne... Var flad af grin!

Ha, ha... ja den har vi også haft herhjemme.

Kommer helt til at tænke tilbage på den dag Emma blev født.

Kort efter fødslen blev Emma overgivet til farmand, da jeg skulle ned på operationsbordet.

Han fik derfor en stofble (han dog fik hjælp med), samt lidt tøj, og blev derefter sendt ind på en anden stue indtil jeg kom op på den stue jeg skulle ligge på.

Da jeg igen kom op og han stolt viste mig Emma (nu med tøj på), fortalte han at det have været ligesom at samle et Ikea møbel.... Han havde slet ikke kunne hitte rede i alle de forskellige dele, og når han så endelig var færdig og det se ud til at være rigtig, ja så havde han en del tilovers

Trods udmattelse og smerter, skreg jeg af grin og kunne ikke andet end kysse både ham og vores fine skønne datter

Anmeld

9. februar 2011

Laulund87

En dag da Bruno skulle give Maria tøj på havde jeg virkelig en sjov oplevelse

Han råbte til mig på et tidspunkt: "Skaaaaat, hvordan er nu at strømpebukser skal vende? Skal kronen være foran eller bagpå?"

(Der var en krone på bagdelen)

Mig: "Øhh den skal da være bagpå..Haha!"

Dyb stilhed..

Så kan jeg høre han siger til Maria: "Vi vender lige strømpebukserne om lille skat"

Jeg gjorde den store fejl at sige, senere på dagen, at alle da vidste hvordan strømpebukser skal vende. Man kan jo, om ikke andet, se det på fødderne

Puha han var muggen resten af dagen

Anmeld

9. februar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Ha ha...

Manden herhjemme er faktisk ret sej til det  Bortset fra når den unge dame gerne selv vil bestemme

Anmeld

9. februar 2011

SussieThyssen

Tanja84 skriver:

HA, HA.... det outfit ville jeg ellers meget gerne have set et billede af, trods jeg frygter det måske kunne give maridt

Tror min mor fik det, da min far og jeg kom og hentede hende ved toget og jeg havde det på LOL
Jeg var 6 år, og jeg kan huske at min mor dagde:
"Nej men Palle (min far) hvordan er det hun ser ud, kunne du ikke have fundet noget pænere at give hende på?"
Hvorefter min far kiggede lidt på mig, kløede sig selv i nakken og sagde:
"Jamen, det var jo i skabet, som du sagde!"

Tror min mor opgav mænd på det tidspunkt...hehe!

Anmeld

9. februar 2011

Mi

Tanja84 skriver:

Ha, ha...

Det er altså hellere ikke nemt at være mand. For vi forlanger jo de skal være selvstændige med de små pus, og ikke hele tiden spørge os om alt, men prøve sig frem.... og når så endelig gør et forsøg, ja så er vi efter dem

Lige præcis. jeg er så træt af at min mand ikke kan give børnene et svar på noget som helst, men altid siger: Hør lige mor ad. Men jeg er jo også over ham hvis han giver dem et svar som jeg ikke syntes om  Det er altså ikke næm at være dresseret abe herhjemme

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.