De der mænd :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Tanja84

Mette. skriver:

Åh, sikke et skønt indlæg

Haha, sådan er min mand også. Han ser sådan her ud når han bare skal kigge ind i hendes skab: .

Han aner ikke hvad han skal vælge og det ender altid helt galt, hverken strømper, body, bluse eller bukser matcher, men det er nu altså også lidt sødt. Hvertfald godt til at fremkalde et lille smil.

Åååhhh... hvor er det herligt min mand ikke er den eneste.

Du har helt ret, det er nemlig så komisk at det er sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

ChatH

Tanja84 skriver:

Heiiii Ladies

Nu er brugerne på dette site primært kvinder, hvorfor jeg godt tør at komme med dette indlæg

Men hold nu op hvor kan jeg altså bare ikke lade være med at grine nogen gange, når min mand han står for at skulle give Emma tøj på.

Det skal lige siges at han selv er meget velklædt og altid pæn og nydelig i tøjet.

Men når det kommer til Emma, så er han altså bare helt tabt bag en vogn - for at sige det pænt

Han kan slet ikke finde rundt i det, og får nogen gange lavet de sjoveste miks

Hvordan er jeres mænd, og vis mig gerne evt. billeder af sjove mix

sådan er min mand også, han går altid i arbejdstøj(han er tømrer) og han har slet ikke øje for grimt eller pænt tøj. i lørdags skulle han have tøserne alene og da jeg kommer hjem render de rundt i en stribet lilla og lyserød bluse og et par meget anderledes lilla og sort leggins og røde strømper. jeg fik næsten ticks af det og de havde da så også være i biografen i det outfit.. 

Anmeld

9. februar 2011

Fru'Rugaard

Min kæretse plejer at spørger om jeg ik kan finde noget tøj til hende, men han har da selv fundet noget et par gange- også er der da også nogle gange jeg spørger om det nu også er pænt med den trøje, hvis vi skal i byen - så, min mand er ikke så ringe endda

Anmeld

9. februar 2011

Tanja84

SussieThyssen skriver:

Du har faktisk ret...en ting er, at de super gerne vil have at deres børn er lækre og ligner en million dollar..men finde ud af at sætte tøjet sammen....
Kan også huske, hvis jeg var alene hjemme sammen med min far...det var noget underligt noget han gav mig på....og farverne..omg!
Skal lige kigge i mit billedarkiv..tror jeg har et par eksempler, hvor mine ungers far havde klædt dem på.

Kærligst
Sussie

Jaaaa..... havde været sjovt med billeder

Havde ellers taget et billede for noget tid siden, men det må have været med min gamle mobil.

Her havde manden iført Emma en lyserød body. Udover havde hun en kortærmet lille kjole med blomstrer, og på benene havde hun stribede (hvide med gule, røde orange og sorte striber) babapapabukser, som vel og mærke vendte den forkerte vej

Anmeld

9. februar 2011

Tanja84

Rockertand skriver:

He-he, i starten havde jeg ordene halvt ude af munden, men åd dem igen - for det gik op for mig, at han faktisk havde prøvet, og at det var i en god mening......og når man så har jordens dejligste mand (og børn), så kan det i bund og grund da også være fuldstændig ligegyldigt, om tøjet passer sammen.

Lige præcis.

Vi går så meget op i, de skal lærer og være selvstændige med de små pus, også er vi efter dem når de endelig gør et forsøg

Jeg har derfor lært mig selv at bide det i mig, og tage det hele med et smil på læben, hvilket jo heldigvis ikke er så svlt

Også kan man jo altid "håbe" hun kommer til at svine sig til i løbet af dagen (læs, inden man skal ud af døren), så hun "desværre" må have skiftet trøje eller bukser

Anmeld

9. februar 2011

SussieThyssen

Tanja84 skriver:

Jaaaa..... havde været sjovt med billeder

Havde ellers taget et billede for noget tid siden, men det må have været med min gamle mobil.

Her havde manden iført Emma en lyserød body. Udover havde hun en kortærmet lille kjole med blomstrer, og på benene havde hun stribede (hvide med gule, røde orange og sorte striber) babapapabukser, som vel og mærke vendte den forkerte vej

Haaah....LOL
Det ville ellers have været skønt at se.
De billeder jeg har, har jeg desværre ikke fået scannet endnu, men..jeg når det jo nok
Der er et skrækkeligt billede af mig selv inde i hovedet, hvor min far havde givet mig orange og gulstribede strømbukser på, skoskternet rød lægget nederdel og en lyserød bluse med flæser.
 Gyyys for et marreridt

Anmeld

9. februar 2011

Tanja84

MarianneSonne skriver:

Min mand blev så vred en dag da jeg kommenterede det tøj han havde givet datteren på, at jeg fik at vide at enten gav jeg hende selv tøj på, ellers lagde jeg tøjet klar  Siden da har jeg lagt tøj frem, for han KAN bare ikke se det.

Ha, ha...

Det er altså hellere ikke nemt at være mand. For vi forlanger jo de skal være selvstændige med de små pus, og ikke hele tiden spørge os om alt, men prøve sig frem.... og når så endelig gør et forsøg, ja så er vi efter dem

Anmeld

9. februar 2011

Tanja84

meem skriver:

Uhh min skønne kæreste er så dårlig til det med tøj til lillepigen..

Til at starte med sagde jeg til ham at det der kan man jo ikke sætte sammen.. men synes det var så synd for ham når han helt fortabt kiggede på mig og sagde "hvad der galt med det da?"

Nu er det stort set altid ham der afleverer hende i DP så jeg ligger simpelthen tøj frem når jeg ligger hende i seng om aftenen for at undgå mærkelige miks.. Og i weekenden, hvis han har givet hende mærkelige tøj sammensætninger plejer jeg bare at sige "neej de bukser skulle da vidst ha haft en ekstra skefuld vanish!" og så op og skifte tøj

Har ikke nogle billeder af hans sammensætninger da jeg ikke vil tage sådan nogle billeder af lillepigen

Ha, ha... den der med pletterne, er præcis samme undskyldning vi jeg bruger herhjemme.

Ellers så kommer jeg "desværre" til at spilde når hun skal have morgenmad, så enten bukser eller trøje må skiftes

Anmeld

9. februar 2011

B&J

såå godt min kæreste kommer alt ud til mig og spør passer det her sammen, griner inden og så må jeg jo være ærlig engang i mellem passer det dog sammen og ind i mellem tænker jeg wow hvor kom den smag fra

Anmeld

9. februar 2011

DStreet

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal begynde..

Jo..  Hvis man nu lader være med at købe 50 sæt tøj til den lille, i alle regnbuens farver.. Med mindre du er psykotisk og skifter dit barns tøj flere gange dagligt, så når du aldrig at smide dit barn i alt det tøj, i alle de farvekombinationer, inden du har vasket det allerede beskidte tøj.

Det ville være super nemt at være piv farveblind i det her hjem, og stadigvæk få barnet til at ligne en million.

Med 5-6 par bukser og circa det samme i bluser, så kan det sgu ikke gå helt galt.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.