De der mænd :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.569 visninger
27 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Tanja84

Heiiii Ladies

Nu er brugerne på dette site primært kvinder, hvorfor jeg godt tør at komme med dette indlæg

Men hold nu op hvor kan jeg altså bare ikke lade være med at grine nogen gange, når min mand han står for at skulle give Emma tøj på.

Det skal lige siges at han selv er meget velklædt og altid pæn og nydelig i tøjet.

Men når det kommer til Emma, så er han altså bare helt tabt bag en vogn - for at sige det pænt

Han kan slet ikke finde rundt i det, og får nogen gange lavet de sjoveste miks

Hvordan er jeres mænd, og vis mig gerne evt. billeder af sjove mix

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

CarinaSB

Der må jeg sq have været heldig .. Per er god til at samsætte tøj sammen til Noah .. :) Der imod mig jeg kan sq få sat de mest underlige farver sammen .. :D

Anmeld

8. februar 2011

Mette.

Åh, sikke et skønt indlæg

Haha, sådan er min mand også. Han ser sådan her ud når han bare skal kigge ind i hendes skab: .

Han aner ikke hvad han skal vælge og det ender altid helt galt, hverken strømper, body, bluse eller bukser matcher, men det er nu altså også lidt sødt. Hvertfald godt til at fremkalde et lille smil.

Anmeld

8. februar 2011

SussieThyssen

Tanja84 skriver:

Heiiii Ladies

Nu er brugerne på dette site primært kvinder, hvorfor jeg godt tør at komme med dette indlæg

Men hold nu op hvor kan jeg altså bare ikke lade være med at grine nogen gange, når min mand han står for at skulle give Emma tøj på.

Det skal lige siges at han selv er meget velklædt og altid pæn og nydelig i tøjet.

Men når det kommer til Emma, så er han altså bare helt tabt bag en vogn - for at sige det pænt

Han kan slet ikke finde rundt i det, og får nogen gange lavet de sjoveste miks

Hvordan er jeres mænd, og vis mig gerne evt. billeder af sjove mix

Du har faktisk ret...en ting er, at de super gerne vil have at deres børn er lækre og ligner en million dollar..men finde ud af at sætte tøjet sammen....
Kan også huske, hvis jeg var alene hjemme sammen med min far...det var noget underligt noget han gav mig på....og farverne..omg!
Skal lige kigge i mit billedarkiv..tror jeg har et par eksempler, hvor mine ungers far havde klædt dem på.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. februar 2011

Rockertand

He-he, i starten havde jeg ordene halvt ude af munden, men åd dem igen - for det gik op for mig, at han faktisk havde prøvet, og at det var i en god mening......og når man så har jordens dejligste mand (og børn), så kan det i bund og grund da også være fuldstændig ligegyldigt, om tøjet passer sammen.

Anmeld

8. februar 2011

Mi

Min mand blev så vred en dag da jeg kommenterede det tøj han havde givet datteren på, at jeg fik at vide at enten gav jeg hende selv tøj på, ellers lagde jeg tøjet klar  Siden da har jeg lagt tøj frem, for han KAN bare ikke se det.

Anmeld

8. februar 2011

heaven

hrum hrum......

hvis peter står for sønnens påklædning om morgenen, har jeg lagt det tøj han skal have på frem om aftenen inden...

-jannie

Anmeld

8. februar 2011

132319

Mine ungers far er farveblind i svær grad, derfor siger det nok sig selv hvordan tøjsammensætningen er når han har været i gang 

Han plejer dog at bede mig om at finde tøj frem 

Anmeld

8. februar 2011

meem

Uhh min skønne kæreste er så dårlig til det med tøj til lillepigen..

Til at starte med sagde jeg til ham at det der kan man jo ikke sætte sammen.. men synes det var så synd for ham når han helt fortabt kiggede på mig og sagde "hvad der galt med det da?"

Nu er det stort set altid ham der afleverer hende i DP så jeg ligger simpelthen tøj frem når jeg ligger hende i seng om aftenen for at undgå mærkelige miks.. Og i weekenden, hvis han har givet hende mærkelige tøj sammensætninger plejer jeg bare at sige "neej de bukser skulle da vidst ha haft en ekstra skefuld vanish!" og så op og skifte tøj

Har ikke nogle billeder af hans sammensætninger da jeg ikke vil tage sådan nogle billeder af lillepigen

Anmeld

8. februar 2011

musse1

haha.. ved ik helt om jeg skal svare.. men gør det nu alligevel, er jo kun sødt, at mænd prøver at gøre deres bedste..

vil sige her er manden som regel okay til at få taget det "rigtige" tøj på dem.  men andre gange må, han lige ind og spørger, om det er okay.. og ja der har været et par gange, hvor jeg siger, ej det kan de virkelig ik ha på, det passer ikke.. men syns nu ofte han er god til det heldigvis

Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.