stort dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Jo, jeg vil mene, at man skulle gøre det af lyst.

Jamen kender det med, at man ikke vil være hjemme, man føler sig kvalt og skal bare væk, det var ikke noget med kæresten, men byen og lejligheden. hvor var det dejligt, da jeg kom væk derfra og ville bare ikke tilbage igen og nægtede det også, så kæreste måtte klare alt det.

Men måske spørger jeg dumt, hvorfor valgte du at beholde barnet? truede han dengang med, at smutte hvis du beholdte det?

ja han truede med at smutte hvis jeg beholdte barnet.. det har altid været mit største ønske at få børn.. og jeg VILLE bare have det barn.. så måtte han vælge om han ville være der eller ej..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

slettet_7530

mig og manden har længe haft krise i forholdet, og han er væk på ferie, mens mig og baby er hjemme... jeg er i den sidste tid begyndt at skrive meget med en gammel flamme... og han har været på besøg her til aften... vi lavede ikke noget, sad bare og snakkede og krammede lidt.. men nu er jeg i tvivl om hvad jeg skal har længe overvejet at gå fra manden, da det bare ikke fungerer godt nok.. men havde mistet troen om, at andre mænd overhovedet ville finde mig tiltrækkende..

men nu har min ven lige erklæret sin kærlighed til mig, og ja, det var sku skønt at høre.. havde bare lyst til at hoppe i armene på ham.. tror i bare det er følelser fordi det kører såå skidt herhjemme eller hvad??? hvad fanden skal jeg gøre

Kan nu læse din mand er misbruger, jeg havde ikek tøvet gør det forbi

Anmeld

8. februar 2011

SD21

Anonym skriver:

det er osse derfor... han siger bare at han ikke har overskud til mig... kræver det virkelig så meget overskud at have en kæreste??? han ved godt at jeg havde besøg i aften, og vi krammede kun da han kom.. sådan et goddag kram.. så har bestemt ikke lavet noget.. Vil sku ikke være utro.. så lavt synker jeg ikke...

Altså, jeg synes ihvertfald du skal gøre op med dig selv om det er sundt for din datter og dig selv, at leve sammen med en mand der har et misbrug.

Håber du finder ud af det der er bedst for din datter og dig

Anmeld

8. februar 2011

SD21

SD21 skriver:

Altså, jeg synes ihvertfald du skal gøre op med dig selv om det er sundt for din datter og dig selv, at leve sammen med en mand der har et misbrug.

Håber du finder ud af det der er bedst for din datter og dig

Ups, du har slet ikk fortalt hvilket køn det er - men så for dig og dit barn

Anmeld

8. februar 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

ja han truede med at smutte hvis jeg beholdte barnet.. det har altid været mit største ønske at få børn.. og jeg VILLE bare have det barn.. så måtte han vælge om han ville være der eller ej..

Kunne han ikke gå alligevel eller skiftede han mening?

Hvad med scanning og lægebesøg og sådan, var han med til dem?

Anmeld

8. februar 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Kunne han ikke gå alligevel eller skiftede han mening?

Hvad med scanning og lægebesøg og sådan, var han med til dem?

nej han besluttede at blive.. han var ikke med til jordemoder men til 2 scanninger.. men viste ikke synderligt interesse... virkede faktisk ligeglad..

Anmeld

8. februar 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

nej han besluttede at blive.. han var ikke med til jordemoder men til 2 scanninger.. men viste ikke synderligt interesse... virkede faktisk ligeglad..

Er sgu lidt et problem du er i. Håber du finder ud af det, for det er sgu svært. Altså han blev, men ja alligevel, han gjorde det nok af pligt.

Skriv en pb, hvis du gerne vil skrive videre med mig og du synes jeg hjælper, vil gerne hjælpe dig hele vejen igennem, uanset hvad der sker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.