stort dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Kan desværre ikke give dig de bedste råd, har selv været i en ligne situation og valgte, at beholde den daværende og få at være ærlig, "hva nu vist?" var det jeg tænkte mest på.

Kender ikke din baggrund og jeres forhold, så tør ikke sige, om du skal gøre a eller b.

Men hvordan er dit nuværende forhold? er det et love/had forhold eller er i generelt bare efter hinanden? Hvorfor skændes i? (hvis det er det i gør). Alt sådan noget skal du gøre op med dig selv og snak med mande om, hvad du kommer frem til (undlad din gamle ven i den samtale), og se hvad i finder ud af, i finder nok den bedste løsning sammen.

Desunde, du kan altid drømme om, at et forhold til en anden mand vil være bedre, men sådan er det ikke nødvendigvis det, desværre, kunne ellers være rart med den perfekt mand, der bare gjorde tinge, inden man kom i tænke om det skulle ordnes.

Håber du kunne bruge mit svar til noget og for den sag skld finde den røde tråd i den.

Vi er generelt bare efter hinanden... han har et misbrug som vi skændes meget om.. og så at han ikke gider at være hjemme.. han vil hellere ud til venner og ryge hash og drikke bajere... han gider mig heller ikke mere.. han skælder mig ud konstant, og gider ikke dyrke sex mere.. har længe bare haft lyst til at det bare var mig og min baby.. han er jo aldrig hjemme alligevel...

det er meget svært det hele.. for han er ikke til at snakke med.. alt er bare min skyld hele tiden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

JuliaNielsen

Anonym skriver:

mig og manden har længe haft krise i forholdet, og han er væk på ferie, mens mig og baby er hjemme... jeg er i den sidste tid begyndt at skrive meget med en gammel flamme... og han har været på besøg her til aften... vi lavede ikke noget, sad bare og snakkede og krammede lidt.. men nu er jeg i tvivl om hvad jeg skal har længe overvejet at gå fra manden, da det bare ikke fungerer godt nok.. men havde mistet troen om, at andre mænd overhovedet ville finde mig tiltrækkende..

men nu har min ven lige erklæret sin kærlighed til mig, og ja, det var sku skønt at høre.. havde bare lyst til at hoppe i armene på ham.. tror i bare det er følelser fordi det kører såå skidt herhjemme eller hvad??? hvad fanden skal jeg gøre

Det er jo svært at sige når man ikke kender mere til det.

Men jeg vil nok ikke smække for hurtig med dørene da jeg selv har oplevet noget ligende. Og at det bare var en face for mig og manden..'

Men vil sige du skal kigge dybt inde i dit hjerte og se om dine følelser for det hele er reelle ?

Mener når mig og kæresten har haft meget bøvl så har jeg også haft lyst til det hvis en anden er faldet for mig og jeg har syntes om ham, simpelthen pga det dårlige forhold pt?

Ved ikke om du forstå hvad  jeg mener.

Men hvis dit hjerte siger at du elsker xen mere så ved du jo hvad du skal gøre hvis ikke så ved du jo også hvad du skal gøre.. ;-)

Håber du kunne bruge det ;-)

Anmeld

8. februar 2011

SD21

Anonym skriver:

Vi er generelt bare efter hinanden... han har et misbrug som vi skændes meget om.. og så at han ikke gider at være hjemme.. han vil hellere ud til venner og ryge hash og drikke bajere... han gider mig heller ikke mere.. han skælder mig ud konstant, og gider ikke dyrke sex mere.. har længe bare haft lyst til at det bare var mig og min baby.. han er jo aldrig hjemme alligevel...

det er meget svært det hele.. for han er ikke til at snakke med.. alt er bare min skyld hele tiden..

Altså, når jeg hører han har et misbrug, er der jo for mig ingen tvivl om hvad du skal gøre. Medmindre det er noget han har lyst til at få hjælp til. Jeg kan godt forstå du har følelser for en anden, når han ikke gider dig og samtidig har et misbrug.

Anmeld

8. februar 2011

Fru Nielsen

Din nuværende mand fortjener i hvert fald du er ærlig... Både omkring dit besøg i aften og dine følelser!

Inden du begiver dig ud i utroskab så syntes jeg du skal finde ud af hvad du vil. For utroskab er bare IKKE iorden, uanset hvor træls dit nuværende forhold er....

Nu ved jeg ikke hvor meget ordet "krammede" dækker over, men jeg vil allerede mene du har overskredet en grænse ved at have besøg af en fremmede mand i jeres fælles hjem osv. Og det fortjener din nuværende mand ikke....

Anmeld

8. februar 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Det lyder heller ikke alt for sundt og hvis han bliver ved med, at holde sig væk, give dig skylden og ikke gider hverken dig eller barnet, kan jeg udmærket godt forstå, hvis du går fra ham, (han er vel selv skyld i det så) men det bliver svært og tror også det bliver en lang og hård kamp, men er han som du siger, så er det nok vær at tage kampen op.

Men valget er i sidste ende dit, vil bare vise, at der er masser af støtte og hente herfra.

Held og lykke. Tænk dig om og gør det bedste for dig selv og barnet, for han kan jo love guld og grønne skove, men stadig glemme alt om det imorgen.

Anmeld

8. februar 2011

mele

det er svært her fra sidelinjen at råde dig til om du skal vælge den ene eller den anden.

Men hvis jeg var i dine sko, ville jeg.....melde skilsmisse eller PAUSE..finde et sted og bo sammen med dit barn og så finde dig selv inden du indleder et nyt forhold til eksen eller finder sammen med din nuværende mand igen....

jeg ville ikke fortælle din nuværende mand om dine følelser for din eks-

for det første har du og eksen jo ikke lavet noget endnu og for det andet risikere du at gøre ham mere ked af det og vred, hvilket måske gør at han ikke vil samarbejde med dig omkring jeres barn, hus, økonomi mv. men mere vil være på tværs, måske pga jalousi...

men følg din mavefornemmelse, altså følg dit hjerte, blandet med hvad din hjerne også fortæller

håber det giver mening

Anmeld

8. februar 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Det lyder heller ikke alt for sundt og hvis han bliver ved med, at holde sig væk, give dig skylden og ikke gider hverken dig eller barnet, kan jeg udmærket godt forstå, hvis du går fra ham, (han er vel selv skyld i det så) men det bliver svært og tror også det bliver en lang og hård kamp, men er han som du siger, så er det nok vær at tage kampen op.

Men valget er i sidste ende dit, vil bare vise, at der er masser af støtte og hente herfra.

Held og lykke. Tænk dig om og gør det bedste for dig selv og barnet, for han kan jo love guld og grønne skove, men stadig glemme alt om det imorgen.

ja det er jo netop det... han kan love hvad som helst men det bliver bare ikke bedre.. han siger at han simpelthen ikke har overskud.. skal man have overskud til at give kærlighed, gør man ikke bare det af lyst??? vidste godt at han ikke ville have vores baby, men derfor kan han sku godt tage sig lidt af ham... det kan sku ikke være rigtigt at det kun er mig hele tiden..

og har man mere lyst til at være alle andre steder end hjemme, så er der da noget galt...

Anmeld

8. februar 2011

Anonym trådstarter

mele skriver:

det er svært her fra sidelinjen at råde dig til om du skal vælge den ene eller den anden.

Men hvis jeg var i dine sko, ville jeg.....melde skilsmisse eller PAUSE..finde et sted og bo sammen med dit barn og så finde dig selv inden du indleder et nyt forhold til eksen eller finder sammen med din nuværende mand igen....

jeg ville ikke fortælle din nuværende mand om dine følelser for din eks-

for det første har du og eksen jo ikke lavet noget endnu og for det andet risikere du at gøre ham mere ked af det og vred, hvilket måske gør at han ikke vil samarbejde med dig omkring jeres barn, hus, økonomi mv. men mere vil være på tværs, måske pga jalousi...

men følg din mavefornemmelse, altså følg dit hjerte, blandet med hvad din hjerne også fortæller

håber det giver mening

ja jeg tror osse bare at jeg har brug for en pause.. kan bare ikke klare det her forhold mere.. det slider mig sku op.. han siger at det er mig der slider ham op, men hvordan kan jeg gøre det når han aldrig er hjemme...

Anmeld

8. februar 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

ja det er jo netop det... han kan love hvad som helst men det bliver bare ikke bedre.. han siger at han simpelthen ikke har overskud.. skal man have overskud til at give kærlighed, gør man ikke bare det af lyst??? vidste godt at han ikke ville have vores baby, men derfor kan han sku godt tage sig lidt af ham... det kan sku ikke være rigtigt at det kun er mig hele tiden..

og har man mere lyst til at være alle andre steder end hjemme, så er der da noget galt...

Jo, jeg vil mene, at man skulle gøre det af lyst.

Jamen kender det med, at man ikke vil være hjemme, man føler sig kvalt og skal bare væk, det var ikke noget med kæresten, men byen og lejligheden. hvor var det dejligt, da jeg kom væk derfra og ville bare ikke tilbage igen og nægtede det også, så kæreste måtte klare alt det.

Men måske spørger jeg dumt, hvorfor valgte du at beholde barnet? truede han dengang med, at smutte hvis du beholdte det?

Anmeld

8. februar 2011

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Altså, når jeg hører han har et misbrug, er der jo for mig ingen tvivl om hvad du skal gøre. Medmindre det er noget han har lyst til at få hjælp til. Jeg kan godt forstå du har følelser for en anden, når han ikke gider dig og samtidig har et misbrug.

det er osse derfor... han siger bare at han ikke har overskud til mig... kræver det virkelig så meget overskud at have en kæreste??? han ved godt at jeg havde besøg i aften, og vi krammede kun da han kom.. sådan et goddag kram.. så har bestemt ikke lavet noget.. Vil sku ikke være utro.. så lavt synker jeg ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.