stort dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.695 visninger
26 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Anonym trådstarter

mig og manden har længe haft krise i forholdet, og han er væk på ferie, mens mig og baby er hjemme... jeg er i den sidste tid begyndt at skrive meget med en gammel flamme... og han har været på besøg her til aften... vi lavede ikke noget, sad bare og snakkede og krammede lidt.. men nu er jeg i tvivl om hvad jeg skal har længe overvejet at gå fra manden, da det bare ikke fungerer godt nok.. men havde mistet troen om, at andre mænd overhovedet ville finde mig tiltrækkende..

men nu har min ven lige erklæret sin kærlighed til mig, og ja, det var sku skønt at høre.. havde bare lyst til at hoppe i armene på ham.. tror i bare det er følelser fordi det kører såå skidt herhjemme eller hvad??? hvad fanden skal jeg gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

frk Jensen

gør det forbi med manden...
find dig selv....

Og så kan det jo sagtens være at der vokser kærlighed mellem dig og den gamle flamme...

Anmeld

8. februar 2011

Anonym trådstarter

frk Jensen skriver:

gør det forbi med manden...
find dig selv....

Og så kan det jo sagtens være at der vokser kærlighed mellem dig og den gamle flamme...

ja det er osse det jeg tænker... manden og mig har LÆNGE haft et rigtig dårligt forhold og har overvejet at gøre det forbi MANGE gange.. men vi har jo en lille baby sammen, så det er bare så svært.. men føler bare at jeg er kørt surt i det... og nu blomstrer der bare følelser for den anden fyr...

Anmeld

8. februar 2011

henh01

Altså når du siger du har lyst til at kaste dig i vennens arme, så er det måske færdigt rent følelsesmæssigt dig og mandens forhold.

Anmeld

8. februar 2011

Kofoed.

Kan desværre ikke give dig de bedste råd, har selv været i en ligne situation og valgte, at beholde den daværende og få at være ærlig, "hva nu vist?" var det jeg tænkte mest på.

Kender ikke din baggrund og jeres forhold, så tør ikke sige, om du skal gøre a eller b.

Men hvordan er dit nuværende forhold? er det et love/had forhold eller er i generelt bare efter hinanden? Hvorfor skændes i? (hvis det er det i gør). Alt sådan noget skal du gøre op med dig selv og snak med mande om, hvad du kommer frem til (undlad din gamle ven i den samtale), og se hvad i finder ud af, i finder nok den bedste løsning sammen.

Desunde, du kan altid drømme om, at et forhold til en anden mand vil være bedre, men sådan er det ikke nødvendigvis det, desværre, kunne ellers være rart med den perfekt mand, der bare gjorde tinge, inden man kom i tænke om det skulle ordnes.

Håber du kunne bruge mit svar til noget og for den sag skld finde den røde tråd i den.

Anmeld

8. februar 2011

SD21

Jeg tror måske at du i bund og grund føler dig så tiltrukket af din ven, fordi det hele kører dårligt derhjemme. Jeg har selv prøvet det en enkelt gang, men jeg er vildt glad for jeg blev hos min kæreste og ikke smed det hele ud til højre, men rent faktisk kæmpede for at få det til at fungere

Anmeld

8. februar 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Altså når du siger du har lyst til at kaste dig i vennens arme, så er det måske færdigt rent følelsesmæssigt dig og mandens forhold.

ja det er osse det jeg tænker... især fordi vi virkelig har krise i øjeblikket.. han vil ikke være hjemme hos os, da han ikke gider binde sig.. han gider ikke have flere børn, da han ikke kan magte det, og jeg vil rigtig gerne have flere børn.. der er bare så mange ting.. og min ven fik mig bare til at føle mig så elsket..

Anmeld

8. februar 2011

frk Jensen

Anonym skriver:

ja det er osse det jeg tænker... manden og mig har LÆNGE haft et rigtig dårligt forhold og har overvejet at gøre det forbi MANGE gange.. men vi har jo en lille baby sammen, så det er bare så svært.. men føler bare at jeg er kørt surt i det... og nu blomstrer der bare følelser for den anden fyr...

Tryghed tryghed og ATTER tryghed...

Det er svært... men hverken dig eller baby har noget godt ud af det forhold du er i...

Jeg var sammen med min søns far det sidste halve år.. udelukket fordi vi havde en søn sammen, og fordi jeg syns det var "synd" hvis min søn ingen far havde...

Anmeld

8. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Nej nej nej... Tro mig det er ikk lykken at være enlig Mor... og begynder du med følelser for en anden skal du melde ærligt og klart ud!! Ingen fortjener at være tilsidesat i et forhold.. Det er slet ikk rimeligt og I hartrods alt et barn sammen... enten må du give det en seriøs chance ellers må du gøre det forbi omgående til du ved hvad du vil... Ingen af jer er tjent med det andet...

Men lov mig en ting... føl efter hvad du vil stedet for at lave en forhastet upsløsning... du risikerer at såre din nuværende mand, din flamme og ikk mindst dig selv!! Jeg ved jo slet ikk om din mand har gjort noget eller om det bare kører skævt af andre årsager... men tænk dig om søde dig... man kan alt for hurtigt fortryde noget der endnu hurtigere er for sent at vende tilbage til

Anmeld

8. februar 2011

anjamichell@gmail.com

du må ikk føle at jeg er dømmende men jeg hader utrosskab og mener at der er så mange andre muligheder... der er jo masser af tid til at være sammen med en ny mand så gør det efter du har afsluttet det gamle

af skade bli'r man klog men sjældent rig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.