Hurtig hjælp - sure opstød :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

FrkT

AnneBJ skriver:

Jeg er også spændt - overvejer om jeg selv lige skal afprøve et glas, for det er noget billigere end det forbrug jeg har af alminox pt...

Så vidt jeg ved og er blevet fortalt af fagfolk indeholder natron alt det som samarin også indeholder - så du kan roligt prøve 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Suzie-Q

Kofoed33 skriver:

har natronen nået og hjælpe?

Pga. min kvalme kunne jeg ikke få mere end en 2-3 slurke ned, så kan ikke rigtig udtale mig om virkningen :/ Men køber nok noget af det der alminox på apo i morgen.

Anmeld

8. februar 2011

Kofoed.

AnneBJ skriver:

Jeg er også spændt - overvejer om jeg selv lige skal afprøve et glas, for det er noget billigere end det forbrug jeg har af alminox pt...

Jeg lider nemlig af meget kvalme, men kaster heldigvis ikke op, men har ikke lyst til medicin, når det ikke er "værre" end det.

Anmeld

8. februar 2011

Kofoed.

Suzie-Q skriver:

Pga. min kvalme kunne jeg ikke få mere end en 2-3 slurke ned, så kan ikke rigtig udtale mig om virkningen :/ Men køber nok noget af det der alminox på apo i morgen.

arh øv, jamen det er sgu da ikke godt. håber du ikke falde i søvn i nat så.

Anmeld

8. februar 2011

AnneBJ

Hm her hjalp natron ikke ... Men det er så heller ikke sure opstød, men derimod halsbrand - men nåh, ingen skade sket, og SÅ slemt smagte det altså heller ikke

Anmeld

8. februar 2011

AnneBJ

FrkT skriver:

Så vidt jeg ved og er blevet fortalt af fagfolk indeholder natron alt det som samarin også indeholder - så du kan roligt prøve 

Det var dét det smagte af.. kunne ikke finde ud af hvad det var, det mindede bare om noget jeg har smagt før

Anmeld

9. februar 2011

FrkT

AnneBJ skriver:

Det var dét det smagte af.. kunne ikke finde ud af hvad det var, det mindede bare om noget jeg har smagt før

Hehe  Men ærgeligt det ikke hjalp på dig. Men ja, det er mest mod mavesyre det virker. Jeg har kronisk for meget mavesyre, det samme har min far (TRÆLS ting at arve), så min mave er meget følsom og der skal ikke meget til før jeg føler jeg har syre i maven der bobler, uhhh det er ikke rart!

Anmeld

9. februar 2011

mahanna

hejsa

jeg har fået afvide at mandler skulle værer rigtig godt

Anmeld

9. februar 2011

louisepigen23

Alminox tyggetabletter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.