Hurtig hjælp - sure opstød :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Suzie-Q

Anjamichell skriver:

Link... fra apoteket.. de røde... de smager grimt synes jeg.. nogle synes de smager godt... de smager af pebermynte... men jeg si'r dig at de hjælper helt vildt... og lakridsbolcher.. Bare sut på dem og ha' dem liggende i munden..

Uha, går ikke, hvis det smager grimt pga. kvalmen.. Men jeg snakker med min læge i morgen/går på apoteket,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Suzie-Q

FrkT skriver:

Bare rolig, det er harmløst.... smagen er hæslig, men bare drik et ekstra glas vand bagefter uden det i, så tager det smagen. Og det virker virkelig, så syntes du skulle prøve det. Det har hjulpet mig hver eneste gang jeg har haft det....

Har lige ringe til min far (som er læge) og natron i vand er "go'kendt", så det prøver jeg!

Anmeld

8. februar 2011

Mka

FrkT skriver:

Ren sukker? Det gør da lige det modsatte, altså det gør det da meget værre!

HIHI tror du jeg kunne finde på at skrive noget som skulle gør det meget værre???

Jeg har altid lært at en ske ren sukker hjælper, men det er jo ikke alle det hjælper på.

Anmeld

8. februar 2011

Mka

FrkT skriver:

Ren sukker? Det gør da lige det modsatte, altså det gør det da meget værre!

Og hvorfor skulle det gøre det værre egentlig?

Anmeld

8. februar 2011

Suzie-Q

Mka skriver:

HIHI tror du jeg kunne finde på at skrive noget som skulle gør det meget værre???

Jeg har altid lært at en ske ren sukker hjælper, men det er jo ikke alle det hjælper på.

Ved ikke om det vil hjælpe eller ej, men det kan jeg slet ikke få ned, ellers tak for rådet.

Anmeld

8. februar 2011

FrkT

Suzie-Q skriver:

Har lige ringe til min far (som er læge) og natron i vand er "go'kendt", så det prøver jeg!

Det synes jeg lyder klogt  Det hjælper i hvert fald super godt på mig! Så krydser fingre for det også gør for dig..

Anmeld

8. februar 2011

FrkT

Mka skriver:

Selvfølgelig ikke 

Men hos mig er de ting der gør det værre søde ting, sure ting, salte ting og stærke ting... og rent sukker er noget af det værste. Derfor blev jeg helt chokeret. Men vi er jo alle forskellige og reagerer forskelligt, så det er nok ikke så underligt at noget andet virker for dig end det gør for mig 

Anmeld

8. februar 2011

Kofoed.

Suzie-Q skriver:

har natronen nået og hjælpe?

Anmeld

8. februar 2011

AnneBJ

Kofoed33 skriver:

har natronen nået og hjælpe?

Jeg er også spændt - overvejer om jeg selv lige skal afprøve et glas, for det er noget billigere end det forbrug jeg har af alminox pt...

Anmeld

8. februar 2011

Kofoed.

AnneBJ skriver:

Jeg er også spændt - overvejer om jeg selv lige skal afprøve et glas, for det er noget billigere end det forbrug jeg har af alminox pt...

Jeg lider nemlig af meget kvalme, men kaster heldigvis der op, men har ikke lyst til medicin, når det ikke er "værre" end det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.