Uhhh jeg får pip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Sofia

DK skriver:

Ja, jeg tror også klart det er det jeg er mest til. Det er ligesom mest rigtigt når det nu er her vi bor!

Præcis. Og du sparer en del penge når du selv kan indkøbe the, kaffe, juice og frugt! Synes tit det er det, der løber op, når man skal spise "ude". Og der ryger jo sikkert en del indenbords sådan en dag, med alle de fuldvoksne mænd der kommer Der bor en i Egebjerg der hedder Hanne Leth, hun laver mad, Morten mener ikke hun er så dyr, hun har lavet mad til arrrangementer forskellige steder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

otlitrom

DK skriver:

Det var bare rigtig rigtig fint, og ledigt d 3/4! Meeen, de skal desværre have 298 kr. per person, og så bliver det altså lige dyrt nok, når vi bliver 29 voksne og 9 børn. Vi havde jo planlagt at det helst ikke måtte blive alt for dyrt da vi også gerne vil/skal på ferie til sommer. Desværre...

Det var sørme også en krydret pris De ved vist, hvad de vil have for det!Der er bare så smukt derude..

Det sted er hermed også udelukket for vores fest. Det nægter jeg simpelthen at give pr. kuvert!

Anmeld

11. februar 2011

DK

kitty skriver:

Det var sørme også en krydret pris De ved vist, hvad de vil have for det!Der er bare så smukt derude..

Det sted er hermed også udelukket for vores fest. Det nægter jeg simpelthen at give pr. kuvert!

Ja, også fordi at det kun er for BRUNCH!!!  

Anmeld

11. februar 2011

otlitrom

DK skriver:

Ja, også fordi at det kun er for BRUNCH!!!  

Det kan gøres billigere ja! Havde det været suppe, steg og is.. Så havde det været noget andet!

Anmeld

11. februar 2011

DK

kitty skriver:

Det kan gøres billigere ja! Havde det været suppe, steg og is.. Så havde det været noget andet!

Det kan være det er med kaviar og champagne??

(Hmm.. så skulle jeg måske alligevel have overvejet den en ekstra gang)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.