Uhhh jeg får pip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Nettemor

altså kan jo lige gøre lidt reklame for min kære fader da jeg kan forstå det er i nærheden af silkeborg du bor?

har du tænkt på telt? med varme selvfølgelig.. det har jeg altid syns var mega hyggeligt.. det er nok bare lidt dyrere end almindelig forsamlingshus..

ellers kan jeg foreslå kogekonen tina som kommer fra silkeborg/viborg kanten.. hun er bare kanon! til at lave mad. og hendes chokoladebrownie er lige til at savle over bare ved tanken.. har numre til det hele hvis du er interesseret..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

DK

kitty skriver:

Der er ikke noget værre end planer der går i ged.

Jeg har også en helt klar idé om barnedåben af vores barn (ja, jeg er i god tid ) og jeg tror heller ikke de kommer til at holde helt... Lidt tidligt at stresse over noget der skal ligge i oktober

Hvad med Skytteuset i Vejle? Ude ved fjorden? Der er pænt! Kender ikke priserne, men kokken sku være rigtig god...

Det var bare rigtig rigtig fint, og ledigt d 3/4! Meeen, de skal desværre have 298 kr. per person, og så bliver det altså lige dyrt nok, når vi bliver 29 voksne og 9 børn. Vi havde jo planlagt at det helst ikke måtte blive alt for dyrt da vi også gerne vil/skal på ferie til sommer. Desværre...

Anmeld

9. februar 2011

DK

nettemor skriver:

altså kan jo lige gøre lidt reklame for min kære fader da jeg kan forstå det er i nærheden af silkeborg du bor?

har du tænkt på telt? med varme selvfølgelig.. det har jeg altid syns var mega hyggeligt.. det er nok bare lidt dyrere end almindelig forsamlingshus..

ellers kan jeg foreslå kogekonen tina som kommer fra silkeborg/viborg kanten.. hun er bare kanon! til at lave mad. og hendes chokoladebrownie er lige til at savle over bare ved tanken.. har numre til det hele hvis du er interesseret..

Altså der er jo 40 min.s kørsel herfra til Silkeborg! Men send mig gerne en PB med numre, det vil blive d 10/4 så, da medborgerhuset kan den dag!

Anmeld

9. februar 2011

Sofia

DK skriver:

Jamen det er medborgerhuset i har været i. Det er nemlig rigtig hyggeligt og ikke alt for stort.

Vinten forsamlingshus... det ligner altså bare crap udefra... Og er jo tæt på Lund, he he... Men i værste tilfælde så kan det vel bruges.

Mikkel talte godt om Sønder Ege i går. Jeg har kun set det udefra hvor det ser lidt 70'er agtigt ud, men det er fint osv inden for? Hmm... Måske vi skal på en lille køretur her en af dagene på restaurant-rundtur!

Ja, sidst vi var på Sønder Ege - sad vi i en udestue af en slags, med glas hele vejen rundt, det var rigtig fint med udsigten over vandet. Men jeg tror, jeg synes den bedste ide er at leje medborgerhuset den 10/4, det er jo et hyggeligt sted og så lige overfor kirken. Selvom det er ærgerligt, at I ikke kan få "jeres" kok - men er sikker på du kan finde en anden rigtig god kok, der laver en lææææækker brunch!!!

Anmeld

9. februar 2011

DK

Sofia skriver:

Ja, sidst vi var på Sønder Ege - sad vi i en udestue af en slags, med glas hele vejen rundt, det var rigtig fint med udsigten over vandet. Men jeg tror, jeg synes den bedste ide er at leje medborgerhuset den 10/4, det er jo et hyggeligt sted og så lige overfor kirken. Selvom det er ærgerligt, at I ikke kan få "jeres" kok - men er sikker på du kan finde en anden rigtig god kok, der laver en lææææækker brunch!!!

Ja, jeg tror også klart det er det jeg er mest til. Det er ligesom mest rigtigt når det nu er her vi bor!

Anmeld

9. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

DK skriver:

Tjaa... max 200 kr. per person? inkl. kaffe/the/juice og mælk.

Hvad med her:

http://www.restaurant-horsens.dk/selskaber/barnedaab.html

http://www.restaurant-horsens.dk/om-brasseriet.html

Det er så med kaffe ud over, men så er det da deromkring de 200 vil jeg tro...

Anmeld

9. februar 2011

Sofia skriver:

Anmeld

9. februar 2011

DK skriver:

Ja, jeg tror også klart det er det jeg er mest til. Det er ligesom mest rigtigt når det nu er her vi bor!

Det lyder også hyggeligt - og nemt når nu i har en lille og en masse gæster der skal følge trop.

Anmeld

9. februar 2011

DK

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det lyder også hyggeligt - og nemt når nu i har en lille og en masse gæster der skal følge trop.

Ja. Medborgerhuset ligger lige overfor Kirken, og der kan vist være 60 personer, så det passer til vores 40, plus lidt ekstra gulvplads. Det er ikke "forsamlingshus"-agtigt, men bare rigtig pænt og almindeligt, med legeplads udenfor osv. og så ligger det jo så tæt på hvor vi bor.

Jeg tror jeg vil prøve at finde noget kok-kogekone-halløj først og se om det ikke kan lade sig gøre!

Ellers tusind tak for hjælpen!

Anmeld

9. februar 2011

DK skriver:

Ja. Medborgerhuset ligger lige overfor Kirken, og der kan vist være 60 personer, så det passer til vores 40, plus lidt ekstra gulvplads. Det er ikke "forsamlingshus"-agtigt, men bare rigtig pænt og almindeligt, med legeplads udenfor osv. og så ligger det jo så tæt på hvor vi bor.

Jeg tror jeg vil prøve at finde noget kok-kogekone-halløj først og se om det ikke kan lade sig gøre!

Ellers tusind tak for hjælpen!

Faldt lige over hende her, hun laver også brunch hvis det var i den stil, og så virker det ikke så dyrt. 

http://www.annismadhus.dk/content.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.