[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Miamaja skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f]
Ja, det lyder godt nok hårdt alligevel selvom man er hjemme - det er jo en lang dag at skulle aktivere så mange børn. så hatten af, for jer ;)jeg troede det var 3 børn man havde som dagplejemor men det er nok år tilbage.[/citat]
Ja for nogle år siden var der både 3 og 4 børns kontrakt...
Nogen dage er der drøn på andre dage er stille og rolige... ind imellem er der jo også et barn eller to der har en fridag, så er der mulighed for at lave lidt andet... :o)
Knus Pia, som har 5 børn fortiden, men to der holder fridag i morgen...[/citat]
gudskelov for det:)) du må trænge til en pause nu og da. Synes faktisk det er lige lidt for meget af kommunerne presser dagplejere med op til 5 børn.
jeg kan slet ikke forestille mig at gå tur alene med 5 børn under 3 år:'( så skal man da være noget af en super woman for at holde styr på dem alle sammen:))[/citat]
Det er MANGE gange nemmere at passe andres børn end egne børn...sådan er det bare og heldigvis, ellers var der nok ikke mange der gad arbejde med børn[/citat]
Ja det er rigtigt, det er lidt sjovt at se hvordan børnene kan ændre sig lige så snart far og mor kommer ind af døren... :) - sådan er det jo også for os andre når vi henter i børnehaven m.m så viser børnene sig jo lige fra deres smukkeste side ind imellem ;)...
KNUS PIA.[/citat]
Det er klart...mor og far er tryghed og der kan man være som man vil og har brug for og være elsket ubetinget...puha, de har lange dage væk fra forældre, så jeg forstår godt der er mange der reagerer.
Knus Eva, med lille søn som ESKER sin børnehave...heldt vildt, at se...(L)[/citat]
Hvor dejligt han er glad for det:)) håber også min bliver det når han kommer i børnehave. lige nu er han i vuggestue 1-2 dage om ugen bare for at lege med andre end moar, og det eeeelsker han:D[/citat]
Ja, det er fantastisk, intet mindre...de to store har aldrig været så glade for det, men Konrad er det virkelig og så har han jo også sin bror dernede...men det gør det hele meget nemmere, når jeg afleverer to glade børn..(L)
Knus..[/citat]
jeg må sige at jeg er vild med navnet konrad... - det er bare SÅ sødt men også unique. må lige høre..hvordan fandt du frem til det navn?[/citat]
Tak for det...(L)
Jamen, jeg tror bare vi tæskede igennem alle navnebøger, vi havde svært ved at blive enige og vi var først helt enige da Konrad var 4 mdr.
Hans far var til Villads og William...men heldigivis blev det alligevel det jeg var vild med...nemlig Konrad...(L)(L)[/citat]
Det er også bare så kært og anderledes navn... På det tidspunkt, vi valgte Oliver & Alexander var der ingen vi havde hørt der hed det, men idag er der mange der vælger disse navne også...(L)
Ønsker dig en dejlig dag...
:)
Majbritt(H)
Anmeld