Vi skal besøge moster Anika imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

otlitrom

mariamiss6 skriver:

Nåh det er godt....

En gang imellem, når jeg opdager det, så bliver jeg lidt nervøs for om i føler vi (jeg) snager i jeres sager... Fordi de ting i vil have alle skal læse plejer i jo at poste i øffen også....

Jeg kan kun tale for mig selv, men for mig gør det ingenting at der er andre herinde. Jeg er jo også selv tilflytter - huskatten der sneg sig ind ad bagdøren

Så længe man holder den gode tone og stemning må man skrive lige så tosset man vil - hvis man spørger mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

mariamiss6

kitty skriver:

Jeg kan kun tale for mig selv, men for mig gør det ingenting at der er andre herinde. Jeg er jo også selv tilflytter - huskatten der sneg sig ind ad bagdøren

Så længe man holder den gode tone og stemning må man skrive lige så tosset man vil - hvis man spørger mig

I er sgu også alle så dejlige her inde... Man bliver helt misundelig på jeres sammenhold nogle gange

Godt at jeg er en af dem der føler sig godt tilpas på hele baby.dk hehe...

Anmeld

9. februar 2011

otlitrom

mariamiss6 skriver:

I er sgu også alle så dejlige her inde... Man bliver helt misundelig på jeres sammenhold nogle gange

Godt at jeg er en af dem der føler sig godt tilpas på hele baby.dk hehe...

Det er den bedste hule på baby.dk

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

kitty skriver:

Du har en pige med et hjerte af guld, Tina

Jeg bliver helt rørt af Jeres tur, og hvordan Liva har taget det..

Da bjørnens morfar døde, prøvede vi at forklare hans lillesøster på 7, at nu skulle morfar sove hos Gud, og at han desværre aldrig ville komme tilbage. Han stod i kisten i stuen (det gør man på øerne), og hun kunne simpelten ikke forstå det. For hans seng kunne jo ikke passe ned i kisten, hvorfor han ikke skulle have sengen med?

Børn tænker og forestiller sig mange ting. Jeg synes I har håndteret det på en rigtig fin måde!

Det er så svært at forklare børn den slags og jeg aner ikke hvad der er rigtigt eller forkert, det var bare den måde jeg mente kunne hjælpe Liva til at forstå lidt af det. Da carstens farmor døde fortalte carstens nevø os at nu lå oldefarmor i skattekisten det var så fint synes jeg. Men ja, hvordan skal børn kunne forstå hvad der skal ske....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.