Vi skal besøge moster Anika imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

JustAnotherName

TbCp skriver:

Det blev ihvertfald mere klart for hende hvad det betød at moster Anika var død og lå på kirkegården. Hun satte sig på hug ved stenen.

Da vi gik vinkede hun og sagde "farvel moster Anika"

Og da vi så sad i bilen begyndte hun at græde lidt og jeg spurgte hvorfor hun blev ked af det "mig elsker moster Anika"

Men det gik fint og jeg er glad for vi kom derud, det er alt for længe siden.

Puha, jeg bliver helt berørt af at læse det.

Hvor er Liva bare dejlig 
Og godt at I havde et godt besøg hos moster Anika

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Puha, jeg bliver helt berørt af at læse det.

Hvor er Liva bare dejlig 
Og godt at I havde et godt besøg hos moster Anika

Ja det var godt vi kom derud!

Fik virkelig også bare en klump i halsen.

Anmeld

9. februar 2011

lion

Jeg vil da endnu engang sige, hvor er Liva da bare kær.

MASSER af blomster til moster. .

Jeg kan selv synes der går for lang tid imellem jeg har besøgt min mor, også selvom der ikker gået så lang tid. Men sneen har været lidt af et problem

Anmeld

9. februar 2011

mariamiss6

TbCp skriver:

Det blev ihvertfald mere klart for hende hvad det betød at moster Anika var død og lå på kirkegården. Hun satte sig på hug ved stenen.

Da vi gik vinkede hun og sagde "farvel moster Anika"

Og da vi så sad i bilen begyndte hun at græde lidt og jeg spurgte hvorfor hun blev ked af det "mig elsker moster Anika"

Men det gik fint og jeg er glad for vi kom derud, det er alt for længe siden.

Åååårh altså... Sådan en stor lille pige.....

Og undskyld kan se jeg var havnet på NS, det lægger jeg altså ikke så meget mærke til :S

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

lion skriver:

Jeg vil da endnu engang sige, hvor er Liva da bare kær.

MASSER af blomster til moster. .

Jeg kan selv synes der går for lang tid imellem jeg har besøgt min mor, også selvom der ikker gået så lang tid. Men sneen har været lidt af et problem

I starten kom jeg derud hver anden uge, det havde jeg brug for. Men i lang tid har det været rigtig svært for mig så tror faktisk det er 1 1/2 år siden jeg sidst har været der

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

mariamiss6 skriver:

Åååårh altså... Sådan en stor lille pige.....

Og undskyld kan se jeg var havnet på NS, det lægger jeg altså ikke så meget mærke til

Ja jeg blev meget rørt!Og man MÅ altså godt skrive herinde selvom man ikke kom fra ns

Anmeld

9. februar 2011

mariamiss6

TbCp skriver:

Ja jeg blev meget rørt!Og man MÅ altså godt skrive herinde selvom man ikke kom fra ns

Nåh det er godt....

En gang imellem, når jeg opdager det, så bliver jeg lidt nervøs for om i føler vi (jeg) snager i jeres sager... Fordi de ting i vil have alle skal læse plejer i jo at poste i øffen også....

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

mariamiss6 skriver:

Nåh det er godt....

En gang imellem, når jeg opdager det, så bliver jeg lidt nervøs for om i føler vi (jeg) snager i jeres sager... Fordi de ting i vil have alle skal læse plejer i jo at poste i øffen også....

Nåå. Næ sådan tror jeg ikke der er nogen herinde der har det

Anmeld

9. februar 2011

mariamiss6

TbCp skriver:

Nåå. Næ sådan tror jeg ikke der er nogen herinde der har det

Godt så

Anmeld

9. februar 2011

otlitrom

Du har en pige med et hjerte af guld, Tina

Jeg bliver helt rørt af Jeres tur, og hvordan Liva har taget det..

Da bjørnens morfar døde, prøvede vi at forklare hans lillesøster på 7, at nu skulle morfar sove hos Gud, og at han desværre aldrig ville komme tilbage. Han stod i kisten i stuen (det gør man på øerne), og hun kunne simpelten ikke forstå det. For hans seng kunne jo ikke passe ned i kisten, hvorfor han ikke skulle have sengen med?

Børn tænker og forestiller sig mange ting. Jeg synes I har håndteret det på en rigtig fin måde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.