Nogen med forstand på mac computer? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Mille83

Loa skriver:

Ved du forresten om man kan synkronisere sin kalender på iphonen med den på macen? Det ville jo være lidt smart

Det kan man sagtens, bare smæk din iphone i, så gør det gennem itunes, det er faktisk ret nemt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Loa

Mille83 skriver:

Det kan man sagtens, bare smæk din iphone i, så gør det gennem itunes, det er faktisk ret nemt 

Skal jeg gøre noget selv eller gør den det helt automatisk?

Anmeld

9. februar 2011

maria_wlt

Loa skriver:

Det der bliver beskrevet der er den normale sync og ikke den automatiske som jeg beskrev.. :-)

Anmeld

9. februar 2011

Mille83

Loa skriver:

Når du åbner itunes kommer den vist nok helt selv frem med synkronisering.......

Anmeld

9. februar 2011

Loa

maria_wt skriver:

Det der bliver beskrevet der er den normale sync og ikke den automatiske som jeg beskrev.. :-)

Syntes bare jeg har synkroniseret den før, men uden der er sket noget.....

Men det er måske kun hvis man bruger den alm kalender i Iphone....? Jeg har nemlig hentet en lidt mere avanceret kalender, men det er så spørgsmålet om den gider synkroniseres 

Anmeld

9. februar 2011

maria_wlt

Loa skriver:

Syntes bare jeg har synkroniseret den før, men uden der er sket noget.....

Men det er måske kun hvis man bruger den alm kalender i Iphone....? Jeg har nemlig hentet en lidt mere avanceret kalender, men det er så spørgsmålet om den gider synkroniseres 

Ja du skal nok bruge Appel's egen kalender :-) Er nu også kanon.. Så får man alarm når man skal noget og så kan vi se hinandens aftaler..

Anmeld

9. februar 2011

Loa

maria_wt skriver:

Ja du skal nok bruge Appel's egen kalender :-) Er nu også kanon.. Så får man alarm når man skal noget og så kan vi se hinandens aftaler..

Kan man kun gøre det hvis man har det der mobile me? Gider nemlig ikke betale for at oprette sådan en konto, og det kan jeg se man skal...... 

Anmeld

9. februar 2011

maria_wlt

Loa skriver:

Kan man kun gøre det hvis man har det der mobile me? Gider nemlig ikke betale for at oprette sådan en konto, og det kan jeg se man skal...... 

Nej min mand siger at en gmail er perfekt...

Anmeld

9. februar 2011

Loa

maria_wt skriver:

Nej min mand siger at en gmail er perfekt...

Perfekt. For det har jeg....

Bare underligt den så ikke synkroniserer min kalender når jeg synkroniserer min mobil..... Mystisk....

Anmeld

9. februar 2011

maria_wlt

Loa skriver:

Perfekt. For det har jeg....

Bare underligt den så ikke synkroniserer min kalender når jeg synkroniserer min mobil..... Mystisk....

Det er fordi det ikke gøres samme sted.. Det er ikke det samme.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.