Nogen med forstand på mac computer? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

TbCp

Loa skriver:

Yeah er også en Mac Pro jeg har...... Kan det passe man ikke kan have færre internet sider åbne på en gang eller har jeg bare ikke gennemskuet hvordan

Flere tabs???
JO da du åbner en ny tab med cmd + t

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Mille83

Loa skriver:

Yeah er også en Mac Pro jeg har...... Kan det passe man ikke kan have færre internet sider åbne på en gang eller har jeg bare ikke gennemskuet hvordan

Hjælpen er på vej, på mac book pro er der ingen æble tast; MEN der er en der hedder "cmd" sidder ved siden af den man laver mellemrum på.

Hvis du trykker på den og tasten "n" kommer der en ny side  vupti den fungere lidt ligesom en æble tast.

Vil man kopiere noget vil man normalt bruge "ctrl" og "v", men nu bruger du bare "cmd" og "v" og derefter "cmd" og "c"

Gir det mening? 

Anmeld

8. februar 2011

Loa

Tanja84 skriver:

Uha.... de er altså hellere ikke kvindevenlige

Sidder selv herhjemme nogen gange og bander og svovler af vores mac, hvorefter jeg hiver den bærbarer frem, og trygt fortsætter med de taster jeg kender til

Nej for pokker, tror også der går en rum tid før end jeg er blevet ferm til denne her maskine

Anmeld

8. februar 2011

Loa

TbCp skriver:

Flere tabs???
JO da du åbner en ny tab med cmd + t

Jamen når jeg gør det, så "overruler" den nye side bare den gamle..... Altså når jeg er på baby.dk, og trykker de to taster der, så kan jeg vælge en ny internet side, men den erstatter så bare baby.dk

Anmeld

8. februar 2011

Loa

Mille83 skriver:

Hjælpen er på vej, på mac book pro er der ingen æble tast; MEN der er en der hedder "cmd" sidder ved siden af den man laver mellemrum på.

Hvis du trykker på den og tasten "n" kommer der en ny side  vupti den fungere lidt ligesom en æble tast.

Vil man kopiere noget vil man normalt bruge "ctrl" og "v", men nu bruger du bare "cmd" og "v" og derefter "cmd" og "c"

Gir det mening? 

Yahooooooooo TAK!!

Skriver det straks ned så jeg kan gemme det til senere brug

Anmeld

8. februar 2011

TbCp

Loa skriver:

Jamen når jeg gør det, så "overruler" den nye side bare den gamle..... Altså når jeg er på baby.dk, og trykker de to taster der, så kan jeg vælge en ny internet side, men den erstatter så bare baby.dk

Myyyystisk!!!

Anmeld

8. februar 2011

Loa

Mille83 skriver:

Gir det mening? 

Ved du forresten om man kan synkronisere sin kalender på iphonen med den på macen? Det ville jo være lidt smart

Anmeld

8. februar 2011

JonTri

Loa skriver:

Ved du forresten om man kan synkronisere sin kalender på iphonen med den på macen? Det ville jo være lidt smart

Det kan du sagtens... Du synkroniserer bare telefonen... Ved min gøres det automatisk. Det der med at du erstatter baby med en anden side... ved siden af safari på værktøjslinien sidder arkiv tasten. Tryk og tryk ny fane... Det er godt nok det samme som cmd + t... Men jeg har en MacBook... Måske det ikke er ens:-).

Anmeld

8. februar 2011

maria_wlt

Loa skriver:

Det kan du nemt.. Her i huset sync vi 2 IPhone's, MacBook, iPad og Imac... SÅ SMART... Du skal ha en online konto for at gøre det.. Enten Appel's egen Moblie Mé eller Google... Så skal du oprette en kalender og så kan du sætte det igang..

Anmeld

8. februar 2011

Loa

maria_wt skriver:

Det kan du nemt.. Her i huset sync vi 2 IPhone's, MacBook, iPad og Imac... SÅ SMART... Du skal ha en online konto for at gøre det.. Enten Appel's egen Moblie Mé eller Google... Så skal du oprette en kalender og så kan du sætte det igang..

Øhm online konto, og når du så skriver google, så er det ikke bare det at have en gmail, vel? 

Dvs. jeg opretter sådan en konto, og hvad gør jeg så bagefter...? For når jeg trykker på den ical, på computeren, syntes jeg ikke rigtig der er nogen knap eller noget hvor på man kan synkronisere? 

Kæft jeg er en nød til det her 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.