Nogen med forstand på mac computer? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.056 visninger
30 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Loa

Puha jeg syntes godt nok sådan en mac er temmelig indviklet/forvirrende 

Der er 1 milliard ting jeg ikke aner hvordan man gør..... 

Er der ikke en der har lyst til at være min mac supporter

F.eks. kan jeg ikke engang gennemskue hvordan jeg gemmer et billede fundet på google, i et word dokument....... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Marco2

Kan du ikke bare markere det billede du vil ha' tryk "æble" +  C og indsætte det i word?

Eller også tror jeg bare du kan "trække" det derover …

AG

Anmeld

8. februar 2011

Loa

Marco2 skriver:

Kan du ikke bare markere det billede du vil ha' tryk "æble" +  C og indsætte det i word?

AG

Trykke "æble" ??  Har jeg et æble på tastaturet eller? 

Er helt grøn i det her, har lige fået den..... 

Anmeld

8. februar 2011

Mille83

Hvilken en er det? - jeg har en mac pro.. Er langtfra super bruger, men kan måske hjælpe lidt ? 

Anmeld

8. februar 2011

Loa

Marco2 skriver:

AG

Men jeg kunne trække billedet over Tak

Anmeld

8. februar 2011

maria_wlt

Loa skriver:

Puha jeg syntes godt nok sådan en mac er temmelig indviklet/forvirrende 

Der er 1 milliard ting jeg ikke aner hvordan man gør..... 

Er der ikke en der har lyst til at være min mac supporter

F.eks. kan jeg ikke engang gennemskue hvordan jeg gemmer et billede fundet på google, i et word dokument....... 

Alle billeder du finder højreklikker du bare på (ctrl + let tryk på trackpack'et) 

Så gemmer du det der du vil, og så henter du det ind som altid når du er i word.

Anmeld

8. februar 2011

Marco2

Loa skriver:

Trykke "æble" ??  Har jeg et æble på tastaturet eller? 

Er helt grøn i det her, har lige fået den..... 

Hahah. det er fordi jeg har arbejdet på mac i så mange år, at jeg glemte at den tast ikke længere hedder "æble" men nu bare hedder "cmd". Så bare kopiér og sæt ind med "cmd" + C og så inde i Word skrive cmd + v. Men nu fandt du jo ud af bare at trække det over så det fungerer jo. Mac er så fed og intuitiv at bruge. Den skal du nok blive glad for. Har altid haft mac, så jeg er lidt på bar bund når det handler om en almindelig PC.

AG

Anmeld

8. februar 2011

Tanja84

Uha.... de er altså hellere ikke kvindevenlige

Sidder selv herhjemme nogen gange og bander og svovler af vores mac, hvorefter jeg hiver den bærbarer frem, og trygt fortsætter med de taster jeg kender til

Anmeld

8. februar 2011

Loa

Mille83 skriver:

Hvilken en er det? - jeg har en mac pro.. Er langtfra super bruger, men kan måske hjælpe lidt ? 

Yeah er også en Mac Pro jeg har...... Kan det passe man ikke kan have færre internet sider åbne på en gang eller har jeg bare ikke gennemskuet hvordan

Anmeld

8. februar 2011

Loa

Marco2 skriver:

Hahah. det er fordi jeg har arbejdet på mac i så mange år, at jeg glemte at den tast ikke længere hedder "æble" men nu bare hedder "cmd". Så bare kopiér og sæt ind med "cmd" + C og så inde i Word skrive cmd + v. Men nu fandt du jo ud af bare at trække det over så det fungerer jo. Mac er så fed og intuitiv at bruge. Den skal du nok blive glad for. Har altid haft mac, så jeg er lidt på bar bund når det handler om en almindelig PC.

AG

Hehe sad ellers og stiftede efter den æble tast Håber da jeg bliver en garvet bruger, men lige nu virker det som om der er laaang vej endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.