Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitty skriver: En ellers god ven, især gennem de seneste 20 uger.. Men jeg kan ikke acceptere, når venner svigter, eller ikke overholder de aftaler man har lavet. At de lyver een lige op i ansigtet, og der står man - afklædt og uden muligheder for at give igen.. Så nu er det slut! Badevægt, jeg vil aldrig se dig igen! (Hvor kom de 1,5 kg lige fra, på den seneste uge )
En ellers god ven, især gennem de seneste 20 uger..
Men jeg kan ikke acceptere, når venner svigter, eller ikke overholder de aftaler man har lavet. At de lyver een lige op i ansigtet, og der står man - afklædt og uden muligheder for at give igen.. Så nu er det slut!
Badevægt, jeg vil aldrig se dig igen!
(Hvor kom de 1,5 kg lige fra, på den seneste uge )
UHHH vægten bliver aldrig min bedste ven
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chatarina skriver: UHHH vægten bliver aldrig min bedste ven
Det går da ellers helt helt forrygende for dig! Du har da været SÅ sej på det sidste!!
Du kan kun være stolt!
kitty skriver: Det går da ellers helt helt forrygende for dig! Du har da været SÅ sej på det sidste!! Du kan kun være stolt!
Jo men hver morgen at blive dunket i hovedet når man ser de digitale tal titte frem på den lille skærm. AD BVADRmen jo det går den rigtige vej mangler mellem 8 og 10 kilo endnu. øv!
kitty skriver: Jeg synes også det er ret alvorligt... Eller noget Kunne ikke dy mig
Jeg synes også det er ret alvorligt... Eller noget
Kunne ikke dy mig
Du må gerne låne vores.. Det er min abolut bedste ven! Den viser altid 2 kg for lidt!
He he min badevægt og jeg blev også gevaldigt uvenner omkring samme tid, den har siden arbejdet hårdt på at få tilgivelse, og vi er nu igen blevet gode venner, men jeg siger der, et fejltrin til og det er ud af døren
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128