Har mistet en ven :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

TbCp

AnneBJ skriver:

Ååååh du må ikke sige sådan noget... 

Jeg nåede +18kg..... og fødte 5 uger før tid... tør slet ikke tænke på havd jeg kunne have taget på hvis jeg var gået til termin... eller over yiiiiaks!!!

Men altså hvis du kun er + 9 kg nu... så skulle det da være mærkeligt hvis du nåede ligeså højt op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Jeg føler med dig! Her har der også bare været totalt sejrstemning og lykkerus over 6 kg på 32 uger... Men de sidste 2½ uge har jeg så taget 3 kg. på.... 

Det er så irriterende, når det sker. Lige nu tænker jeg (bund naivt) ej, der er sket en fejl.. Så moden er jeg nemlig

Jeg har vist haft for høje forventninger om at kunne olde mig på +10.. Det kan jeg vist godt skyde en hvid pil efter

Nå, søde! Vi ser brand godt ud og venter dejlige børn! Skal vi ikke holde fokus på det??

Anmeld

8. februar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Nå, søde! Vi ser brand godt ud og venter dejlige børn! Skal vi ikke holde fokus på det??

Jo!! (og så må vi slide hjulene flade på barnevognene med alle de gåture vi skal ud på )

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Jo!! (og så må vi slide hjulene flade på barnevognene med alle de gåture vi skal ud på )

Præcis! Og nu flytter vi op til skoven, dyrehaven og vandet (og alle bakkerne) så jeg skal nok komme til at svede

Anmeld

8. februar 2011

MORJESPERSEN

kitty skriver:

En ellers god ven, især gennem de seneste 20 uger..

Men jeg kan ikke acceptere, når venner svigter, eller ikke overholder de aftaler man har lavet. At de lyver een lige op i ansigtet, og der står man - afklædt og uden muligheder for at give igen.. Så nu er det slut!

Badevægt, jeg vil aldrig se dig igen!

(Hvor kom de 1,5 kg lige fra, på den seneste uge )

HIHI, jeg trode lige du havde mistet en god ven... men så var det bare badevægten Ja den kan godt svigte en når man minst venter det..... her har den svigtet mig længe... men mon ikke i bliver gode venner igen

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

MORJESPERSEN skriver:

HIHI, jeg trode lige du havde mistet en god ven... men så var det bare badevægten Ja den kan godt svigte en når man minst venter det..... her har den svigtet mig længe... men mon ikke i bliver gode venner igen

Jo, måske vi bliver gode venner igen.. Det bliver nok ikke de næste 5 mdr

Anmeld

8. februar 2011

anna-jonas

HA, HA, HA...........................Sådan en forskrækkelse må du ikke give mig igen, din bisse.

Anmeld

9. februar 2011

Barbamama

Kitty for f.... jeg troede lige der var sket noget alvorligt!!!!

Anmeld

9. februar 2011

otlitrom

anna-jonas skriver:

HA, HA, HA...........................Sådan en forskrækkelse må du ikke give mig igen, din bisse.

Undskyld

Anmeld

9. februar 2011

otlitrom

michella80 skriver:

Kitty for f.... jeg troede lige der var sket noget alvorligt!!!!

Jeg synes også det er ret alvorligt... Eller noget

Kunne ikke dy mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.