Har mistet en ven :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.233 visninger
25 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

otlitrom

En ellers god ven, især gennem de seneste 20 uger..

Men jeg kan ikke acceptere, når venner svigter, eller ikke overholder de aftaler man har lavet. At de lyver een lige op i ansigtet, og der står man - afklædt og uden muligheder for at give igen.. Så nu er det slut!

Badevægt, jeg vil aldrig se dig igen!

(Hvor kom de 1,5 kg lige fra, på den seneste uge )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Men jeg kan ikke acceptere, når venner svigter, eller ikke overholder de aftaler man har lavet. At de lyver een lige op i ansigtet, og der står man - afklædt og uden muligheder for at give igen.. Så nu er det slut!

ha ha ha ha ha....

så badevægten bliver når i flytter?

Anmeld

8. februar 2011

TbCp

Hahahaha.... men det kan da heller ikke vare længe inden at maven stritter så langt ud at du ikke kan se tallene på vægten længere...

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

ha ha ha ha ha....

så badevægten bliver når i flytter?

Det er MEGET muligt!!

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Hahahaha.... men det kan da heller ikke vare længe inden at maven stritter så langt ud at du ikke kan se tallene på vægten længere...

Nå ja, det var smart tænkt! Så skal jeg bare lige overbevise lægen om, at han ikke behøver at veje mig, når jeg skal derop om 3 uger. Med sidste uges målestok er 3 uger jo 4,5 kg

Anmeld

8. februar 2011

Ni-ko-li-ne

vores badevægt blir! den siger -2 kg helt uden at jeg har gjort noget som helst for det men jeg er også oppe i de tal hvor det gerne skulle være lidt nemt

Anmeld

8. februar 2011

TbCp

kitty skriver:

Nå ja, det var smart tænkt! Så skal jeg bare lige overbevise lægen om, at han ikke behøver at veje mig, når jeg skal derop om 3 uger. Med sidste uges målestok er 3 uger jo 4,5 kg

Du kan da prøve....

Anmeld

8. februar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Jeg føler med dig! Her har der også bare været totalt sejrstemning og lykkerus over 6 kg på 32 uger... Men de sidste 2½ uge har jeg så taget 3 kg. på.... 

Anmeld

8. februar 2011

TbCp

AnneBJ skriver:

Jeg føler med dig! Her har der også bare været totalt sejrstemning og lykkerus over 6 kg på 32 uger... Men de sidste 2½ uge har jeg så taget 3 kg. på.... 

Den sidste uge jeg var gravid tog jeg 5 kg på.... PÅ EN UGE!!!!

Anmeld

8. februar 2011

AnneBJ

TbCp skriver:

Den sidste uge jeg var gravid tog jeg 5 kg på.... PÅ EN UGE!!!!

Ååååh du må ikke sige sådan noget... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.