Så er beslutningen taget!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

FrkT

Sees. skriver:

Tusinde tak

Jeg er også bare rigtig spændt, og jeg glæder mig til at blive mere selvstændig ift. Emil og min rolle som mor!

Og ja, Aalborg er en super skøn by, har jeg fundet ud af

Nemlig... og hvem ved, måske bor din Mr. Right også deroppe  Jeg tror også jeg stadig boede der, hvis omstændighederne havde været anderledes, for det er den dejligste by. Meeeen er nu også meget glad for Silkeborg 

Ja det er jeg sikker på du nok skal blive. Og Emil vil jo stadig kunne se sine bedsteforældre, så vil det bare være DET mere spændende hver gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Sees

FrkT skriver:

Nemlig... og hvem ved, måske bor din Mr. Right også deroppe  Jeg tror også jeg stadig boede der, hvis omstændighederne havde været anderledes, for det er den dejligste by. Meeeen er nu også meget glad for Silkeborg 

Ja det er jeg sikker på du nok skal blive. Og Emil vil jo stadig kunne se sine bedsteforældre, så vil det bare være DET mere spændende hver gang 

Ja, det har du helt ret i - Oplevelsen bliver en anden, når han ikke skal se sine bedsteforældre så tit, og det er jo meget godt

Silkeborg er en SKØN by - Jeg ELSKER Silkeborg, men jeg er ikke så glad for de mennesker der bor i byen, så der måtte jeg flytte fra.

Men nu har jeg fundet en lejlighed, som jeg skal op og se på torsdag, med udsigt udover Limfjorden - Så er det næsten ligesom Silkeborg midtby

Anmeld

8. februar 2011

FrkT

Sees. skriver:

Ja, det har du helt ret i - Oplevelsen bliver en anden, når han ikke skal se sine bedsteforældre så tit, og det er jo meget godt

Silkeborg er en SKØN by - Jeg ELSKER Silkeborg, men jeg er ikke så glad for de mennesker der bor i byen, så der måtte jeg flytte fra.

Men nu har jeg fundet en lejlighed, som jeg skal op og se på torsdag, med udsigt udover Limfjorden - Så er det næsten ligesom Silkeborg midtby

Det lyder lækkert. Hvilken del af byen er det i så? Midtbyen eller hvad?

Jeg kender endnu ikke så mange i Silkeborg, men nu håber jeg at blive optaget på uddannelse med start i maj, så møder jeg nok nogle jo 

Anmeld

8. februar 2011

Sees

FrkT skriver:

Det lyder lækkert. Hvilken del af byen er det i så? Midtbyen eller hvad?

Jeg kender endnu ikke så mange i Silkeborg, men nu håber jeg at blive optaget på uddannelse med start i maj, så møder jeg nok nogle jo 

Ja, det er midtbyen jeg søger i

Det skal da nok blive godt - Det er sådan en skøn by at bo i!

Anmeld

8. februar 2011

FrkT

Sees. skriver:

Ja, det er midtbyen jeg søger i

Det skal da nok blive godt - Det er sådan en skøn by at bo i!

Så må du jo lige opdatere herinde, når du har set lejligheden 

Anmeld

8. februar 2011

betski

Sees. skriver:

Jeg skal læse på Social og sundhedsskolen

Jeg er glad for at det skulle være en nem tilflytter by.
De få gange jeg har været deroppe, har det nu også kun været søde, imødekommende og dejlige mennesker jeg har mødt.
Det har været nogle gode oplevelser

Hvor ligger den henne og hvornår skal du starte? Ihh det bliver da bare så spændende for dig/jer

Anmeld

8. februar 2011

Sees

duddi. skriver:

Hvor ligger den henne og hvornår skal du starte? Ihh det bliver da bare så spændende for dig/jer

Jeg er ikke helt med på adressen, men den hedder Sosu Nord
Jeg skal starte til august, og du kan tro jeg glæder mig til at starte et liv deroppe

Anmeld

8. februar 2011

Mussi30

Sees. skriver:

Jeg er ikke helt med på adressen, men den hedder Sosu Nord
Jeg skal starte til august, og du kan tro jeg glæder mig til at starte et liv deroppe

Sosu Nord ligger faktisk ikke i Aalborg, men i Vodskov som ligger ca 10 km udenfor Aalborg

Men bare hop på 1'eren, så er du der i løbet af 15 minutter

Anmeld

8. februar 2011

betski

Mussi30 skriver:

Sosu Nord ligger faktisk ikke i Aalborg, men i Vodskov som ligger ca 10 km udenfor Aalborg

Men bare hop på 1'eren, så er du der i løbet af 15 minutter

Ja jeg mente nok det var i Vodskov også derfor jeg blev lidt forvirret

Anmeld

8. februar 2011

frk Jensen

duddi. skriver:

Ja jeg mente nok det var i Vodskov også derfor jeg blev lidt forvirret

Der ligger også en Sosu skole i Svenstrup.... - den anden vej ud af aalborg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.