Så er beslutningen taget!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

JuliaNielsen

Sees. skriver:

Hehe,sådan er vi jo så forskellige - Men kan et eller andet sted godt følge dig

Og mange tak - Er super spændt!
Måske vi kan lave et Aalborg-babymøde en dag, når jeg er faldet til

Det kunne da være super hyggeligt <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Sees

JuliaNielsen skriver:

Det kunne da være super hyggeligt <3

Ja, det kunne det så absolut
Nu kan jeg jo se at der ihvertfald er et par stykker herinde, der er fra Aalborg, så det kunne da være sjovt at sætte noget i værk

Anmeld

8. februar 2011

Aves.

Sees. skriver:

Ja, altså det er jo ikke værre end hvad man gør det til.
Vi kan besøge hinanden, og mødes på halvvejen osv.

Og tak!

Præcis...kan nu godt forstå dig...jeg flyttede også langt væk i en periode da jeppe var lille, og det var som ikke hårdt, er jo kun et barn så går det jo lige.. savner sgu den tid, det var så hyggeligt, bare ham og jeg..

Men god tur og held og lykke...

Anmeld

8. februar 2011

JuliaNielsen

Sees. skriver:

Ja, det kunne det så absolut
Nu kan jeg jo se at der ihvertfald er et par stykker herinde, der er fra Aalborg, så det kunne da være sjovt at sætte noget i værk

Det kunne det helt sikkert ;-)

Vil holde øje med opslag på det :-)

Anmeld

8. februar 2011

FrkT

Stort tillykke med beslutningen. Synes det er sejt af dig  Og jeg er sikker på både du og Emil får det skønt oppe i Aalborg. Det er virkelig en fantastisk by. Boede selv i en forstad dertil en periode, og der er skønt.

Rigtig meget held og lykke 

Anmeld

8. februar 2011

Mussi30

Først og fremmest - Velkommen til Dobbelt- A 

Jeg har boet i midtbyen sammenlagt i en del år. Og har været enormt glad for det.

Gl. Strandvej er en fin vej, specielt nu de er ved at renovere havnen helt. Men du skal nok være forberedt på en del trafikstøj. Det er trods alt lige op af midtbyens største trafiknerve, Vesterbro og Limfjordsbroen.

Men dertil skal det også sige - man kan vænne sig til meget når det kommer til støj, det følger jo gerne med inde i byen Jeg synes i hvert fald du skal tage op og opleve det "på egen krop" specielt lige sidst på eftermiddagen.

Og du er i øvrigt meget velkommen til at skrive til mig, hvis der er noget du vil vide

Gitte

Sees. skriver:

Jeg har søgt inde i midtbyen, da det er det jeg kender mest, og som enlig mor og uden bil, vil jeg helst være tæt på ALT
Men jeg har lige nu en på hånden, på Gl. Strandvej .. Kender du det område? Og kan du sige noget om det?

Anmeld

8. februar 2011

Sees

Mussi30 skriver:

Først og fremmest - Velkommen til Dobbelt- A 

Jeg har boet i midtbyen sammenlagt i en del år. Og har været enormt glad for det.

Gl. Strandvej er en fin vej, specielt nu de er ved at renovere havnen helt. Men du skal nok være forberedt på en del trafikstøj. Det er trods alt lige op af midtbyens største trafiknerve, Vesterbro og Limfjordsbroen.

Men dertil skal det også sige - man kan vænne sig til meget når det kommer til støj, det følger jo gerne med inde i byen Jeg synes i hvert fald du skal tage op og opleve det "på egen krop" specielt lige sidst på eftermiddagen.

Og du er i øvrigt meget velkommen til at skrive til mig, hvis der er noget du vil vide

Gitte

Tak for det

Jeg skal nok op og se lejligheden på torsdag, så det glæder jeg mig til.
Og mht. støj, så som du siger, vænner man sig til mange ting. Ligesom dem der bor lige op af en togbane eller ligende

Det kan sagtens være jeg vil benytte mig mere af din viden om Aalborg

Anmeld

8. februar 2011

Sees

FrkT skriver:

Stort tillykke med beslutningen. Synes det er sejt af dig  Og jeg er sikker på både du og Emil får det skønt oppe i Aalborg. Det er virkelig en fantastisk by. Boede selv i en forstad dertil en periode, og der er skønt.

Rigtig meget held og lykke 

Tusinde tak

Jeg er også bare rigtig spændt, og jeg glæder mig til at blive mere selvstændig ift. Emil og min rolle som mor!

Og ja, Aalborg er en super skøn by, har jeg fundet ud af

Anmeld

8. februar 2011

betski

Sees. skriver:

JEG FLYTTER TIL AALBORG!!!

Jeg forlader Århus, alt min familie, de få veninder jeg har tilbage.
Jeg folader trygheden, rykker ALT op med rødder, og flytter til Aalborg.

Deroppe skal jeg læse færdig, hvilket forhåbentlig kan give mig et nyt netværk.
Jeg flygter nok lidt fra spøgelserne fra fortiden - Men jeg flygter absolut ikke fra mig selv!
Dette kan nok også gøre mig mere selvstændig i forhold til Emil, da jeg så ikke har den nemme løsning (mor og papa) lige ved hånden.
Jeg er super spændt, og lige så nervøs, men det skal nok gå er jeg sikker på - Man kan hvad man vil, ikk?

Men der er jo så meget jeg skal have ordnet nu.
Hvordan er det med at opsige dagplejer osv? Er der opsigelsestid på det?
Og hvis jeg har 3 måneders opsigelse i mit nuværende hus, men flytter f.eks. 1 måned før de 3 måneder er gået og der bliver fundet en ny lejer til den tid, kan jeg så slippe for at betale for den sidste måned, eller?

Mette - Som synes det her er et stort, men spændende, spring på livets vej!

Tillykke med beslutningen. Jeg tror Aalborg er en nem by at bo i som tilflytter. Jeg har har boet der nogel år, men min barndomsby ligger kun 20 km væk, så har jo altid været vant til Aalborg.

Gl. strandvej kan jo næsten ikke blive mere centralt, så det er da bare med at hoppe på den, hvis den ser fin ud. Jeg selv boede inde omkring Boulevarden og det var lidt for meget byliv for mig. Der lå så også en del kollegier tæt på os, så deres fest og farver fyldte meget

Hvor skal du studere henne?

Anmeld

8. februar 2011

Sees

duddi. skriver:

Tillykke med beslutningen. Jeg tror Aalborg er en nem by at bo i som tilflytter. Jeg har har boet der nogel år, men min barndomsby ligger kun 20 km væk, så har jo altid været vant til Aalborg.

Gl. strandvej kan jo næsten ikke blive mere centralt, så det er da bare med at hoppe på den, hvis den ser fin ud. Jeg selv boede inde omkring Boulevarden og det var lidt for meget byliv for mig. Der lå så også en del kollegier tæt på os, så deres fest og farver fyldte meget

Hvor skal du studere henne?

Jeg skal læse på Social og sundhedsskolen

Jeg er glad for at det skulle være en nem tilflytter by.
De få gange jeg har været deroppe, har det nu også kun været søde, imødekommende og dejlige mennesker jeg har mødt.
Det har været nogle gode oplevelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.