Så er beslutningen taget!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Sees

tioyv skriver:

ihh hvor lyder det spændende

mht dagpleje ved jeg ikk hvordan "opsigelses reglerne" er, men med huset  er det rigtig nok at hvis de finder en ny lejer inden "dine" 3mdrs  opsigelse er over, så skal du ikk betale længere.

held og lykke

Tusinde tak for svar!

Og mange tak, det skal nok blive godt, er jeg sikker på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Sees

Eva. skriver:

Spændende.... det er som nok ikke så voldsomt kun med et barn, måske han bare kommer til at savne de andre voksne i hans liv, men så kan man jo komme på besøg.

Du overflytter bare når det er en flytning så det skal ikke meldes som hvis han bare skulle meldes ud.

Held og lykke med det hele...er jo selv flyttet, dog kun 20 km væk og hvor er det bare skønt...jeg kom dog hjem igen..

Ja, altså det er jo ikke værre end hvad man gør det til.
Vi kan besøge hinanden, og mødes på halvvejen osv.

Og tak!

Anmeld

8. februar 2011

Sees

Babyklar skriver:

ville bare sige held og lykke med det hele

nyt eventyr starter derude

Ja, et nyt eventyr starter - Og jeg glæder mig

Anmeld

8. februar 2011

Sees

Bshizzle skriver:

Frisk gjort... .. Alt held og Lykke til dig i Dobbelt-A

Jeg havde selv planer om at slippe alt og rive mig fri fra Odense,da jeg gik fra min søn's Far.. bare for at der skulle ske noget nyt og anderledes.

Men mødte hurtigt en sød fyr i Odense, og han kunne ik lige rive sig fri fra hans firma ...

Tak for det

Jeg overvejede faktisk også Odense, men synes alligevel det var lidt for langt væk

Anmeld

8. februar 2011

Sees

HelleBelle skriver:

Velkommen til en dejlig by Har du fundet noget at bo i?

Jeg har ikke fundet noget helt endnu - Har en i sigte på Gl. strandvej.
Er det et godt område?

Og tusinde tak!

Anmeld

8. februar 2011

JuliaNielsen

Sees. skriver:

Tak for svar

Ja, det er en super lækker by, har jeg fundet ud af  

:-)

Har du fundet noget at bo i så ?

Ellers ville jeg klart anbefale Aalbørg sø :-) Ved lejerbo.dk :-)

Jeg er næsten lige flyttet fra noget der hedder thulevej som ligger ved 500m fra gigantium og 200 m fra noget der hedder grøndlandstorvet. Der er der mange fasiliteter for børn og er et meget børnevenlig område :-)

Anmeld

8. februar 2011

JuliaNielsen

Og tager kun 5 min i bus til Aalborg midtby :-)

Anmeld

8. februar 2011

Sees

JuliaNielsen skriver:

:-)

Har du fundet noget at bo i så ?

Ellers ville jeg klart anbefale Aalbørg sø :-) Ved lejerbo.dk :-)

Jeg er næsten lige flyttet fra noget der hedder thulevej som ligger ved 500m fra gigantium og 200 m fra noget der hedder grøndlandstorvet. Der er der mange fasiliteter for børn og er et meget børnevenlig område :-)

Jeg har søgt inde i midtbyen, da det er det jeg kender mest, og som enlig mor og uden bil, vil jeg helst være tæt på ALT
Men jeg har lige nu en på hånden, på Gl. Strandvej .. Kender du det område? Og kan du sige noget om det?

Anmeld

8. februar 2011

JuliaNielsen

Sees. skriver:

Jeg har søgt inde i midtbyen, da det er det jeg kender mest, og som enlig mor og uden bil, vil jeg helst være tæt på ALT
Men jeg har lige nu en på hånden, på Gl. Strandvej .. Kender du det område? Og kan du sige noget om det?

Kender desv, ikke midtbyen som ''hjem'' :-)

Jeg er mere til det med at der er de ting jeg har brug for højest 10 min kørsen/bus til schopping osv, :-) Det andet er alt for meget larm og alt for lidt privatliv for mit vedkommende :-)

Desv kan jeg ikke hjælpe dig der..

Men du skal i hvert fald have held og lykke med det,. Super dejlig by du har valgt ;-)

Anmeld

8. februar 2011

Sees

JuliaNielsen skriver:

Kender desv, ikke midtbyen som ''hjem'' :-)

Jeg er mere til det med at der er de ting jeg har brug for højest 10 min kørsen/bus til schopping osv, :-) Det andet er alt for meget larm og alt for lidt privatliv for mit vedkommende :-)

Desv kan jeg ikke hjælpe dig der..

Men du skal i hvert fald have held og lykke med det,. Super dejlig by du har valgt ;-)

Hehe,sådan er vi jo så forskellige - Men kan et eller andet sted godt følge dig

Og mange tak - Er super spændt!
Måske vi kan lave et Aalborg-babymøde en dag, når jeg er faldet til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.