arbejder du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Shoppingmor

Jeg arbejder 37 timer om ugen som vuggestuepædagog, men går på barsel pr. 1/4 da vi venter vores 3. barn til maj

Når jeg vender tilbage fra barsel, bliver det på nedsat tid (30-32timer), da det vil få vores hverdag til at hænge bedre sammen med tre småfolk i huset  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Kruse90

Jeg har sat hak ved at jeg er i arbejde, da jeg studerer og det er vel et slags arbejde

Anmeld

8. februar 2011

Loa

LeaSchmidt skriver:

Jeg er på kontakthjælp

Da kommunen ikke ville lade mig færdiggøre mig uddannelse som SOSU-HJÆLPER Pga min straffatest.

så venter med at færdiggøre den til efter min barsel

What? Må man ikke tage en uddannelse pga. plettet straffeattest??

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

Jeg har sat kryds ved arbejde. Jeg er sygeplejestuderende og har ved siden af studiet et job på et plejecenter, med kompetence som en SSA (man stiger i løntrin, jo længere man kommer i udd.) Og det er jeg fint tilfreds med. Men jeg GLÆDER mig til at blive færdigudd. til sommer og overgå til barselsdagpenge, selvom ordet dagpenge skærer lidt i mine ører ()

Anmeld

8. februar 2011

akskovmose

Hmm, ja hvad skal jeg skrive til det.. Jeg har et arbejde, men er ledig  Det vil sige jeg er timeløs vikar, uddannet social og sundhedsassistent, og der er INTET arbejde at få i mit område  Hvilket er noget rigtig møg, da jeg virkelig gerne ville arbejde, men jeg må tage hvad jeg kan få som vikar. Jeg vil så også sige at være mor til 3 (4 på vej) er det et fuldtidsarbejde i sig selv 

Er dog så "heldig" at jeg er under 30, dvs jeg må gå ledig i 3 mdr inden jeg bliver sendt ud med løn tilskud, ikke drømmescenariet, men på den anden side kommer jeg ud og laver det jeg gerne vil, arbejde med mennesker.

Det er jo ikke fordi der ikke er brug for flere hænder, kommunen har bare skåret med sparekniven HELT ind til benet. Men jeg håber på at der er et "reelt" arbejde til mig når jeg engang er færdig med barsel.

Annette 

Mor til Marcus nov 02, Noah okt 04, Alma Sofie dec 06, termin 30.9.11

Anmeld

8. februar 2011

LIZO

jeg er førtids pensonist ;( jeg har en ryg skade og en masse følge skader efter en ulykke i 2002.  har fået hjemmesiden jan 05. dog har jeg kun været pensonist siden 07

Anmeld

8. februar 2011

millapigen

er på dagpenge... men håber på at starte på ny uddannelse til august

Anmeld

9. februar 2011

Sophia'smor

Loa skriver:

What? Må man ikke tage en uddannelse pga. plettet straffeattest??

Åbenbart ikke inde for den brance :/ .

Anmeld

9. februar 2011

JuelZ

linselouise skriver:

blev da lige inspireret af min anden tråd om finanskrisen

Arbejder du eller går du ledig? I så fald, af hvilken årsag går du ledig?

Det er frivilligt om man ønsker at uddybe

jeg er desværre på kontant hjælp efter en brutal fyring i juli mdr sidste år... og siden fandt jeg ellers et job, men grundet trafikuheld fik jeg smadret min ryg så kan den dag idag ikke arbejde før min behandling hos fysi o.lign er overstået

Anmeld

9. februar 2011

Loa

LeaSchmidt skriver:

Åbenbart ikke inde for den brance :/ .

Det vidste jeg godt nok ikke....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.