arbejder du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

MariaJ

Zafir skriver:

Jeg har et dejligt arbejde... Men min drøm er at leve af at være selvstændig + være byrådsmedlem Men de næste år regner jeg helt sikkert med at jeg har det arbejde som jeg har nu For det er jeg rigtig glad for.

Så kommer det der selvstændige stille og roligt vedsiden af...

Ej, hvor en sej drøm

Hvad vil du lave som selvstændig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

MariaJ

Jeg har et arbejde. Lige nu arbejder jeg halv tid og er fortsat på deltidsbarsel, men fra 1. april arbejder jeg fuld tid igen. Jeg kunne godt tænke mig at være på nedsat tid, og det kan også godt lade sig gøre økonomisk, men jeg ved ikke rigtig om det er forenligt med jobbet.

Anmeld

8. februar 2011

Zafir

MariaJ skriver:

Ej, hvor en sej drøm

Hvad vil du lave som selvstændig?

Dels har vi jo et firma der sælger smykker, men jeg vil gerne være konsulent - både med IT som jeg arbejder med nu, men jeg vil også godt være karrierecoach og lave foredrag. Det gør jeg også nu, men bare sådan for sjov.

Så det skal bare have tid til at udvikle sig

Anmeld

8. februar 2011

Cris

Jeg går hjemme. Da vi kom tilbage til DK så skulle jeg næste føde. Jeg havde ikke noget arbejde at komme tilbage til. Men to små børn gik det lidt for hurtigt. Jeg er småt begyndt at søge job, men jeg har altid travlt med alt muligt andet. Jeg ønsker mig en deltids job, sådan en med kun mellem 20 og 30 timers om ugen. Vi ville ikke have så mange penge (jeg får hellere ikke noget penge idag) men det ville give familien en bedre hver dag nu i starten, mens børnene er stadig små og tit bliver syge og det tager lang tid at aflevere og hente (læs=bøvlet toddler og snart to af dem som tit ikke gider at tage sko på og alt det der, som I helt sikker kender og så tager det en evighed at komme ud af døren)

Anmeld

8. februar 2011

MariaJ

Zafir skriver:

Dels har vi jo et firma der sælger smykker, men jeg vil gerne være konsulent - både med IT som jeg arbejder med nu, men jeg vil også godt være karrierecoach og lave foredrag. Det gør jeg også nu, men bare sådan for sjov.

Så det skal bare have tid til at udvikle sig

Spændende. Jeg synes det er SÅ sejt, når folk følger deres drømme, og har mod til at ønske sig noget, der ikke er helt A4.

Anmeld

8. februar 2011

TinaPina

Jeg er social- og sundhedsassistent 33.75 timer om ugen i fortrinsvis dagvagt. Jeg er dog sygemeldt pt pga graviditetsgener.

Men jeg må da sige det ryster mig en smule at 14% er på kontanthjælp

Anmeld

8. februar 2011

Zafir

MariaJ skriver:

Spændende. Jeg synes det er SÅ sejt, når folk følger deres drømme, og har mod til at ønske sig noget, der ikke er helt A4.

tak Men sådan har hele mit liv nu været... hehe... Jeg er vidst ikke helt 'A4' hehe.  

Anmeld

8. februar 2011

9510

Arbejder 4 timer om dagen:-) Skønt

Anmeld

8. februar 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
linselouise skriver:

blev da lige inspireret af min anden tråd om finanskrisen

Arbejder du eller går du ledig? I så fald, af hvilken årsag går du ledig?

Det er frivilligt om man ønsker at uddybe

jeg har arbejde, men går hjemme.

Mit arbejde betaler mig fuld løn, da de ikke kan give mig nogen arbejdsforhold der er optimale i forhold til graviditet.

så jeg får fuld løn, og går hjemme. 

derfor stemte jeg at jeg har arbejde.

-Skovrup

Anmeld

8. februar 2011

Baby_girl2011

linselouise skriver:

blev da lige inspireret af min anden tråd om finanskrisen

Arbejder du eller går du ledig? I så fald, af hvilken årsag går du ledig?

Det er frivilligt om man ønsker at uddybe

Har tilladet mig at sige at jeg har et arbejdt.. 

Jeg er studerne på silkeborg handelsskole og så i weekenderne er jeg bartender.. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.