arbejder du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

ekzunz

Jeg er ledig. Jeg blev sygemeldt i august med stress og begyndende depression. Min chef valgte så at fyre mig i september, så jeg blev officelt raskmeldt og ledig pr. 01.01.

Jeg har besluttet mig for at søge ind på socialrådgiveruddannelsen, så jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig nu, i forhold til job osv, men det må jeg jo finde ud af....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

LinLin

Jeg er på barsel fra mit job som vuggestuepædagog

Anmeld

7. februar 2011

Caroline86

jeg har også sat hak ved "har et arbejde" selvom jeg er studerende Vi må tælle med i den kategori

Anmeld

7. februar 2011

Lady Marion <3

Jo jeg jobber  35 timer pr uge .

Anmeld

7. februar 2011

SussieThyssen

linselouise skriver:

blev da lige inspireret af min anden tråd om finanskrisen

Arbejder du eller går du ledig? I så fald, af hvilken årsag går du ledig?

Det er frivilligt om man ønsker at uddybe

Ja..du har jo ikke givet os en mulighed, der hedder "Andet" så jeg måtte skrive dagpenge...selvom det ikke helt er rigtigt.
Jeg får flexydelse, så det er en lidt anden ting her i huset.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. februar 2011

Thalia

Jeg er videnskabelig assistent ved Aalborg universitet. Om et par måneder er jeg bare phd studerende.

Anmeld

7. februar 2011

Mi

Jeg er hjemmegående husmor. Så får ingen løn og ingen ydelser  Lever på en sten og elsker det

Ja og så har jeg jo min lille shop, så jeg er faktisk selvstændig, men da den er helt ny og ikke er noget jeg kan leve af, så syntes jeg ligesom ikke rigtig at det tæller med.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

7. februar 2011

Hasselnødden

Har stemt blankt, er studerende og færdiguddannet januar 2012. MEN er i lønnet praktik så ja egentlig har jeg arbejde     <-- Håber det er svar nok

Anmeld

7. februar 2011

Zafir

Jeg har et dejligt arbejde... Men min drøm er at leve af at være selvstændig + være byrådsmedlem Men de næste år regner jeg helt sikkert med at jeg har det arbejde som jeg har nu For det er jeg rigtig glad for.

Så kommer det der selvstændige stille og roligt vedsiden af...

Anmeld

7. februar 2011

mamiolvi

Arbejder som aften vagt.. 28 timer om ugen i et leve /bo miljø.. er Ssh og har arbejdet indenfor faget siden 1994...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.