Dinna88 skriver:
omkring Østjylland/midtjylland?
NU opretter jeg altså en tråd om det for at høre om der er nogle flere der er friske 
Sagen er den at jeg et par gange har været ude ved quar20 og fotografere hende og hendes familie. Dette har hun lagt billeder herind af, og nogle har været rimlig interesserede. Maria fik den idé at vi kan samles nogle stykker ude ved hende en dag, og vi er kommet frem til datoen den 27. februar. Indtil videre er vi fire (inkl undertegnede) + børnene der jo skal fotograferes. Meeen, mon ikke man kunne få et par stykkere mere på? 
Jeg er langt fra prof. men jeg elsker at tage billeder! Jeg "har" ikke en pris, det er helt op til den enkelte at afgøre hvad de vil give mig
Jeg ser det som øvelse og hygge.
Nå, men for at jeg ikke skal smide en masse billeder herop der bare gør tråden langsommere at køre igennem, så henviser jeg til mit album herinde samt de to tråde Maria (quar20) har oprettet med billeder
Jeg tager en sørens masse billeder: sidst ude ved Maria tog jeg vist 225 billeder, hvoraf jeg har redigeret nogle af dem. Det vil foregå sådan at I får alle billederne på en medbragt Usb pind og jeg beholder dem også, hvorefter jeg redigerer dem jeg synes er bedst og på samme tid kan I skrive jeres yndlings til mig - så sender jeg dem på mail 
Det vil altså foregå i gassum, hvilket man kan krakke sig frem til - det er ude ved muhkøerne 
I skal være meeeere end velkomne til at skrive om info osv.
Hilsen Christina, der big time krydser fingre for at der er nogle der er friske 
hvis der stadig er plads og hvis jeg kan låne en bil så vil mig og min datter også rigtig gerne med, hvis vi må.