Står du og mangler en fotograf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Dinna88

Sabina92 skriver:

ih jeg gad godt at få billeder af maven inden jeeg føder

Jamen, hvis det er, så kan du da hoppe med den 27?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Sabina92

Dinna88 skriver:

Jamen, hvis det er, så kan du da hoppe med den 27?  

jeg har termin d.6.. og er ret sikker på jeg måske føder før

Anmeld

8. februar 2011

Dinna88

Sabina92 skriver:

jeg har termin d.6.. og er ret sikker på jeg måske føder før

Ah. Jamen, er du gående hjemme nu så? Jeg har vinterferie fra på fredag af, så kunne måske finde ud af noget 

Anmeld

8. februar 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Undskyld!  Men det lyder godt! Og du er stadig frisk på den 27. ikke? 

jo da har da skrevet det op i kalenderen

Anmeld

8. februar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

jo da har da skrevet det op i kalenderen

Yaay! Uh, måske kan jeg tage mig sammen til at bage en kage til os, så vi ikke går helt kold. Høhø.

Anmeld

8. februar 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Yaay! Uh, måske kan jeg tage mig sammen til at bage en kage til os, så vi ikke går helt kold. Høhø.

ha ha hvis du bager kage stiller jeg sodavand, saftevand osv på bordet

Anmeld

8. februar 2011

mor-til-vanessa

Dinna88 skriver:

omkring Østjylland/midtjylland?
NU opretter jeg altså en tråd om det for at høre om der er nogle flere der er friske

Sagen er den at jeg et par gange har været ude ved quar20 og fotografere hende og hendes familie. Dette har hun lagt billeder herind af, og nogle har været rimlig interesserede. Maria fik den idé at vi kan samles nogle stykker ude ved hende en dag, og vi er kommet frem til datoen den 27. februar. Indtil videre er vi fire (inkl undertegnede) + børnene der jo skal fotograferes. Meeen, mon ikke man kunne få et par stykkere mere på?

Jeg er langt fra prof. men jeg elsker at tage billeder! Jeg "har" ikke en pris, det er helt op til den enkelte at afgøre hvad de vil give mig  Jeg ser det som øvelse og hygge.

Nå, men for at jeg ikke skal smide en masse billeder herop der bare gør tråden langsommere at køre igennem, så henviser jeg til mit album herinde samt de to tråde Maria (quar20) har oprettet med billeder Jeg tager en sørens masse billeder: sidst ude ved Maria tog jeg vist 225 billeder, hvoraf jeg har redigeret nogle af dem. Det vil foregå sådan at I får alle billederne på en medbragt Usb pind og jeg beholder dem også, hvorefter jeg redigerer dem jeg synes er bedst og på samme tid kan I skrive jeres yndlings til mig - så sender jeg dem på mail

Det vil altså foregå i gassum, hvilket man kan krakke sig frem til - det er ude ved muhkøerne  

I skal være meeeere end velkomne til at skrive om info osv.

Hilsen Christina, der big time krydser fingre for at der er nogle der er friske 

hvis der stadig er plads og hvis jeg kan låne en bil så vil mig og min datter også rigtig gerne med, hvis vi må.

knus

Anmeld

8. februar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

ha ha hvis du bager kage stiller jeg sodavand, saftevand osv på bordet

Aftale!

Anmeld

8. februar 2011

quar20

mor-til-vanessa skriver:

hvis der stadig er plads og hvis jeg kan låne en bil så vil mig og min datter også rigtig gerne med, hvis vi må.

knus

Det er bare HELT iorden :O)

Anmeld

8. februar 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Aftale!

SUPER så skal vi nok få en hyggelig dag ud af det :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.