Står du og mangler en fotograf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Dinna88

SanneBoe skriver:

De er 1,5 mdr og 12 mdr - med store billeder mener jeg størrer end alm. 10x15 cm

Okay
Altså, jeg tager dem kun - og så smutter du bare ned til en fotohandler/går på nettet og får dem printet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Hvem?

Dinna88 skriver:

Okay
Altså, jeg tager dem kun - og så smutter du bare ned til en fotohandler/går på nettet og får dem printet  

Aaah sådan - sku li fange den, men vi vil stadig gerne med hvis der er plads

Anmeld

8. februar 2011

Dinna88

SanneBoe skriver:

Aaah sådan - sku li fange den, men vi vil stadig gerne med hvis der er plads

Hehe. Jamen, der skulle gerne være plads! Jeg har sendt Maria en sms omkring det 

Anmeld

8. februar 2011

Hvem?

Dinna88 skriver:

Hehe. Jamen, der skulle gerne være plads! Jeg har sendt Maria en sms omkring det 

Ah, kanon

Anmeld

8. februar 2011

Dinna88

SanneBoe skriver:

Ah, kanon

... Og så har jeg været så dum at glemme min mobil derhjemme. Meeen, så snart jeg har snakket med hende så sender jeg lige jer der er friske en fælles besked i et brev

Anmeld

8. februar 2011

Sabina92

Dinna88 skriver:

omkring Østjylland/midtjylland?
NU opretter jeg altså en tråd om det for at høre om der er nogle flere der er friske

Sagen er den at jeg et par gange har været ude ved quar20 og fotografere hende og hendes familie. Dette har hun lagt billeder herind af, og nogle har været rimlig interesserede. Maria fik den idé at vi kan samles nogle stykker ude ved hende en dag, og vi er kommet frem til datoen den 27. februar. Indtil videre er vi fire (inkl undertegnede) + børnene der jo skal fotograferes. Meeen, mon ikke man kunne få et par stykkere mere på?

Jeg er langt fra prof. men jeg elsker at tage billeder! Jeg "har" ikke en pris, det er helt op til den enkelte at afgøre hvad de vil give mig  Jeg ser det som øvelse og hygge.

Nå, men for at jeg ikke skal smide en masse billeder herop der bare gør tråden langsommere at køre igennem, så henviser jeg til mit album herinde samt de to tråde Maria (quar20) har oprettet med billeder Jeg tager en sørens masse billeder: sidst ude ved Maria tog jeg vist 225 billeder, hvoraf jeg har redigeret nogle af dem. Det vil foregå sådan at I får alle billederne på en medbragt Usb pind og jeg beholder dem også, hvorefter jeg redigerer dem jeg synes er bedst og på samme tid kan I skrive jeres yndlings til mig - så sender jeg dem på mail

Det vil altså foregå i gassum, hvilket man kan krakke sig frem til - det er ude ved muhkøerne  

I skal være meeeere end velkomne til at skrive om info osv.

Hilsen Christina, der big time krydser fingre for at der er nogle der er friske 

ih jeg gad godt at få billeder af maven inden jeeg føder

Anmeld

8. februar 2011

quar20

Ja dumme dumme Dinna nu skriver du jo så at du har glemt telefonen :O)

Men en 7-9stykker er HELT fint ) Der er jo plads til os alle :O) Og når mine to store drenge så taget et smut ud til farmor og farfaren er der kun Liam tilbage så er der  jo GOOOO plads til os alle sammen :O)

Anmeld

8. februar 2011

quar20

Laulund87 skriver:

Ude ved muhkøerne

Jeg vil med!!

ho hov ikke griner

Det er faktisk ude ved MUUUUHkøerne

Men du er da SELVSKREVET søde.. - Vi kan jo ikke ha du blir pigesur igen

Anmeld

8. februar 2011

Laulund87

quar20 skriver:

ho hov ikke griner

Det er faktisk ude ved MUUUUHkøerne

Men du er da SELVSKREVET søde.. - Vi kan jo ikke ha du blir pigesur igen

Nej vel, det går jo ikke

Anmeld

8. februar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

Ja dumme dumme Dinna nu skriver du jo så at du har glemt telefonen :O)

Men en 7-9stykker er HELT fint ) Der er jo plads til os alle :O) Og når mine to store drenge så taget et smut ud til farmor og farfaren er der kun Liam tilbage så er der  jo GOOOO plads til os alle sammen :O)

Undskyld!  Men det lyder godt! Og du er stadig frisk på den 27. ikke? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.