Står du og mangler en fotograf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.856 visninger
51 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Dinna88

omkring Østjylland/midtjylland?
NU opretter jeg altså en tråd om det for at høre om der er nogle flere der er friske

Sagen er den at jeg et par gange har været ude ved quar20 og fotografere hende og hendes familie. Dette har hun lagt billeder herind af, og nogle har været rimlig interesserede. Maria fik den idé at vi kan samles nogle stykker ude ved hende en dag, og vi er kommet frem til datoen den 27. februar. Indtil videre er vi fire (inkl undertegnede) + børnene der jo skal fotograferes. Meeen, mon ikke man kunne få et par stykkere mere på?

Jeg er langt fra prof. men jeg elsker at tage billeder! Jeg "har" ikke en pris, det er helt op til den enkelte at afgøre hvad de vil give mig  Jeg ser det som øvelse og hygge.

Nå, men for at jeg ikke skal smide en masse billeder herop der bare gør tråden langsommere at køre igennem, så henviser jeg til mit album herinde samt de to tråde Maria (quar20) har oprettet med billeder Jeg tager en sørens masse billeder: sidst ude ved Maria tog jeg vist 225 billeder, hvoraf jeg har redigeret nogle af dem. Det vil foregå sådan at I får alle billederne på en medbragt Usb pind og jeg beholder dem også, hvorefter jeg redigerer dem jeg synes er bedst og på samme tid kan I skrive jeres yndlings til mig - så sender jeg dem på mail

Det vil altså foregå i gassum, hvilket man kan krakke sig frem til - det er ude ved muhkøerne  

I skal være meeeere end velkomne til at skrive om info osv.

Hilsen Christina, der big time krydser fingre for at der er nogle der er friske 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

nilletøz

Hvor er det dog træls du bor så langet væk!!

Anmeld

7. februar 2011

Laulund87

Ude ved muhkøerne

Jeg vil med!!

Anmeld

7. februar 2011

Hvem?

Dinna88 skriver:

omkring Østjylland/midtjylland?
NU opretter jeg altså en tråd om det for at høre om der er nogle flere der er friske

Sagen er den at jeg et par gange har været ude ved quar20 og fotografere hende og hendes familie. Dette har hun lagt billeder herind af, og nogle har været rimlig interesserede. Maria fik den idé at vi kan samles nogle stykker ude ved hende en dag, og vi er kommet frem til datoen den 27. februar. Indtil videre er vi fire (inkl undertegnede) + børnene der jo skal fotograferes. Meeen, mon ikke man kunne få et par stykkere mere på?

Jeg er langt fra prof. men jeg elsker at tage billeder! Jeg "har" ikke en pris, det er helt op til den enkelte at afgøre hvad de vil give mig  Jeg ser det som øvelse og hygge.

Nå, men for at jeg ikke skal smide en masse billeder herop der bare gør tråden langsommere at køre igennem, så henviser jeg til mit album herinde samt de to tråde Maria (quar20) har oprettet med billeder Jeg tager en sørens masse billeder: sidst ude ved Maria tog jeg vist 225 billeder, hvoraf jeg har redigeret nogle af dem. Det vil foregå sådan at I får alle billederne på en medbragt Usb pind og jeg beholder dem også, hvorefter jeg redigerer dem jeg synes er bedst og på samme tid kan I skrive jeres yndlings til mig - så sender jeg dem på mail

Det vil altså foregå i gassum, hvilket man kan krakke sig frem til - det er ude ved muhkøerne  

I skal være meeeere end velkomne til at skrive om info osv.

Hilsen Christina, der big time krydser fingre for at der er nogle der er friske 

Uh uh, vi vil med - og vi har kun 20 min til Gassum, jeg har to krudtugler jeg meget gerne vil ha billeder af - kan du lave store billeder??

Anmeld

7. februar 2011

lulleh

jeg vil også med..

Anmeld

8. februar 2011

Dinna88

Laulund87 skriver:

Ude ved muhkøerne

Jeg vil med!!

Men det er jo ude ved muhkøerne

Du skal jo også med, din bums! 

Anmeld

8. februar 2011

Dinna88

nilletøz skriver:

Hvor er det dog træls du bor så langet væk!!

Ja, der er godt nok et stykke vej til KBH  Men du må da endelig give lyd fra dig hvis du er i Randers engang.

Anmeld

8. februar 2011

Dinna88

SanneBoe skriver:

Uh uh, vi vil med - og vi har kun 20 min til Gassum, jeg har to krudtugler jeg meget gerne vil ha billeder af - kan du lave store billeder??

Yay! Det lyder godt - hvor gamle er de?  

Store billeder... Mener du af hele kroppen? 

Anmeld

8. februar 2011

Dinna88

lulleh skriver:

jeg vil også med..

Wow, en respons lige pludselig - havde jeg set ikke regnet med Jamen, det lyder da meget godt. Så tror jeg faktisk allerede vi er 7 personer. Yaikes. Jeg snakker lige med Maria om det, og så vender jeg tilbage med et fællesbrev til jer alle -  er det ok?

Anmeld

8. februar 2011

Hvem?

Dinna88 skriver:

Yay! Det lyder godt - hvor gamle er de?  

Store billeder... Mener du af hele kroppen? 

De er 1,5 mdr og 12 mdr - med store billeder mener jeg størrer end alm. 10x15 cm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.