Hvornår fik jeres børn den første tand???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Ox.

Et par dage efter hun blev 2 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Maise

Valle81 skriver:

Hellosi:0)

Tror vi to tidligere har vendt det med navne:0)

Men sååååååååååååå sjovt du skriver Arthur, vi venter jo en dreng mere har til midt April, og tjah han skal hedde Arthur:0)

ja jeg har vendt dem med nogle, kunne bre ikke huske hvem

ARTHUR - total ynglingsnavn ihh hvor er i heldige, og tillykke med maven

Glæder mig så meget til når vi en dag går igang med at lave nr. 2, så fedt at have en baby eller måske flere til gode

Anmeld

7. februar 2011

Valle81

Maise skriver:

ja jeg har vendt dem med nogle, kunne bre ikke huske hvem

ARTHUR - total ynglingsnavn ihh hvor er i heldige, og tillykke med maven

Glæder mig så meget til når vi en dag går igang med at lave nr. 2, så fedt at have en baby eller måske flere til gode

Ja børn er bare for lækre og dejligt og kan man nu få nok af dem:0)

Jeg har jo Asta på 7 her på Mandag og så har Kenny Sebastian på 5 år og såå har vi Anton på 10 mdr og så kommer Arhtut inden for de næste 10 uger:0)

Lige nu mener vi det er slut, meeeeeeeeeeeeeen hvem ved:0)

Kan godt forstå du glæder dig til iskal igang igen. Det er jo skønt oglivsbekræftende at være gravid, og jeg synes at det at blive mor for 2. gang var så kæmpe stort da jeg var så meget forberedt og man ikek var "grøn på området" Det var sååååååååååå fedt:0)

Anmeld

7. februar 2011

merle2010

min datter er 9 mdr og har ingen tænder endnu der er slet ingen tegn på tænder overhovedet.. så venter spændt på at der dukker nogen frem.. har derfor stemt blankt...

Anmeld

7. februar 2011

Maise

Josesmor skriver:

Lige et spørgsmål Kan man mærke tanden i gummerne inden man kan se dem??

hmmm ja nogle gange, de bliver ligesom lyse/hvide i gummerne lige der hvor tanden kommer lige inden den bryder igennem og så kan man mærke lidt riller når de er ved at bryde igennem. Jeg er aldrig i tvivl når en tand er på vej, hun bider som en sindsyg der hvor den er på vej bider i alt. Men ikke alle er plaget af tæder.

Anmeld

7. februar 2011

Sommerfuglelarven

Hun var 6 mdr gammel lige præcis da de to første tittede frem.

Anmeld

7. februar 2011

Maise

Valle81 skriver:

Ja børn er bare for lækre og dejligt og kan man nu få nok af dem:0)

Jeg har jo Asta på 7 her på Mandag og så har Kenny Sebastian på 5 år og såå har vi Anton på 10 mdr og så kommer Arhtut inden for de næste 10 uger:0)

Lige nu mener vi det er slut, meeeeeeeeeeeeeen hvem ved:0)

Kan godt forstå du glæder dig til iskal igang igen. Det er jo skønt oglivsbekræftende at være gravid, og jeg synes at det at blive mor for 2. gang var så kæmpe stort da jeg var så meget forberedt og man ikek var "grøn på området" Det var sååååååååååå fedt:0)

åhhh hvor er i heldige 4 unger skønt, ja glæder mig som et lille barn og vi snakker tit om hvornår det skla være. Venter ihvertfald 1 års tid med at forsøge igen. vil gerne arbejde lidt igen, tabe mig, have lidt tid med hende osv. og tillykke med Asta.

Anmeld

7. februar 2011

Jibbe

Frejs første tand brød igennem idag. Han er 6 mdr og 8 dage :-)

Anmeld

8. februar 2011

lene

Mathias var 5½ månede og clara var også der omkring, Mathias havde 16 tænder lige inden han blev et år

Anmeld

8. februar 2011

lene

Mathias var 5½ månede og clara var også der omkring, Mathias havde 16 tænder lige inden han blev et år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.