Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Liva fik den første omkring 6 mdr og er nu 10 mdr og har 7 stk
4 foroven og 3 forneden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min søn var lige knapt 1 år, da han fik sin første tand. Han var ret sent ude på det punkt
Valle81 skriver: Ej,det er sku da hvad man kan kalde bad luck. Som om en af delene ikke var nok hva:0)Æv, håber hun tog det pænt:0)
Ej,det er sku da hvad man kan kalde bad luck. Som om en af delene ikke var nok hva:0)Æv, håber hun tog det pænt:0)
Det holdt hårdt, men det værste var overstået efter to dages tid
Min pige Lærke var 9 mdr da hun fik sin første tand...
Nor er 10 mdr og har ingen tænder endnu...
Jeg har hørt at det sku være arveligt hvornår de kommer... Selv fik jeg min første tand som 13 mdr.
MyBaby skriver: Interessant tråd! Ida Marie er 10 måneder og har ikke nogen tænder endnu - ikke skyggen af én! Så vi er lidt spændte på, hvornår de kommer... Jeg har derfor stemt blankt!!!
Interessant tråd!
Ida Marie er 10 måneder og har ikke nogen tænder endnu - ikke skyggen af én! Så vi er lidt spændte på, hvornår de kommer... Jeg har derfor stemt blankt!!!
Sådan er det også med min Nor :-) Men de kommer når de kommer :-)
Yasmin var 3mdr da de første 2 tænder kom. Derefter kom alle andre rimelig meget i rumpen af hinanden.
Oliver er nu 5mdr og kan ane der er en på vej
Blev nødt til at stemme 6 - 8 mdr, for begge vores børn fik deres første tand, da de var 6 mdr og to dage. Pudsigt, ikke??
Lisa var lige lidt over 8mdr. og hun to med 2 dages mellemrum.. Nu er hun 9mdr. og har stadigvæk kun de 2!
Stine og Lisa.
4,5 mdr. var hun da den første så dagens lys... Nu er hun 10 mdr. og har 7 bisser.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128