Hvornår fik jeres børn den første tand???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Joan ( Smallie )

Begge unger var lige omkring 3 måneder da de 2 første kom og da de blev et år manglet de kun hjørnetænderne. Så der havde de begge 12 tænder.

Anne bliver 2 24 feb og nu har hun 20 tænder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

SussieThyssen

Josesmor skriver:

Ja som overskriften lyder.. Hvornår fik jeres børn den første tand ???

Alle mine 3 fik deres første tænder da de var 4 mdr

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. februar 2011

MyBaby

lærkes_mor skriver:

Sådan er det også med min Nor :-) Men de kommer når de kommer :-)

Ej, hvor er det sjovt, at Nors tænder heller ikke er kommet endnu! Alle andre omkring os har bare VILDT mange tænder...  Men ja, det skal nok komme - som med alt andet, så har vi ikke så travlt - alting går alligevel ALT for hurtigt!

Anmeld

7. februar 2011

Josesmor

MyBaby skriver:

Interessant tråd!

Ida Marie er 10 måneder og har ikke nogen tænder endnu - ikke skyggen af én! Så vi er lidt spændte på, hvornår de kommer...  Jeg har derfor stemt blankt!!!

Hold da op 10 måneder og ingen tand endnu.. Det bliver da spændene hvornår de titter frem så

Anmeld

7. februar 2011

Josesmor

spj skriver:

Jeg har stemt blankt da min datter på 9 måneder ikke har fået nogen endnu og der er vi ikke kede af

He he Men det kommer jo nok på et tidspunkt

Anmeld

7. februar 2011

Maise

Valle81 skriver:

Anton var omkring de 5 mdr da han fik den første tand - nu er hn 10 mdr og har 8 tænder:0)

Jeg kan ikke husker hvornår Asta fik sin første:0)

må lige komplementere at anton og asta er fantastiske navne, elsker a-navne. den næste vi får skal hedde arthur eller alma.

Anmeld

7. februar 2011

Maise

Clara var 5 mdr. da hun fik 1 tand. nu er hun 13 mdr. og den 8 tand er på vej op. så vi er lige godt halvvejs i mælketænder. hun har næsten konstant ondt sådan on and off. Må sige tandnætter er værre her end sygdomsnætter.

Anmeld

7. februar 2011

Josesmor

Maise skriver:

Clara var 5 mdr. da hun fik 1 tand. nu er hun 13 mdr. og den 8 tand er på vej op. så vi er lige godt halvvejs i mælketænder. hun har næsten konstant ondt sådan on and off. Må sige tandnætter er værre her end sygdomsnætter.

Lige et spørgsmål Kan man mærke tanden i gummerne inden man kan se dem??

Anmeld

7. februar 2011

Lullaby

Izabella fik den på sin 8 mdrs dag

Anmeld

7. februar 2011

Valle81

Maise skriver:

må lige komplementere at anton og asta er fantastiske navne, elsker a-navne. den næste vi får skal hedde arthur eller alma.

Hellosi:0)

Tror vi to tidligere har vendt det med navne:0)

Men sååååååååååååå sjovt du skriver Arthur, vi venter jo en dreng mere har til midt April, og tjah han skal hedde Arthur:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.