Det måtte jo få en ende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Mormilla

ulleby skriver:

Senest om 10 uger ved pks

Det bliver da spændende - der er mulighed for at vi kommer til at føde samtidig

Ja det bliver meget tæt på hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

ulleby

tb skriver:

hihi.... kunne altså ikke lade være med at grine, søde

velkommen til de gravides verden.. hehe.. er du begyndt at snorke så meget, så Lasse ikke kan sove????

Det er helt ok - griner også selv. Tror jeg har været meget heldig ind til nu og kan vist ikke helt tillade mig at brokke mig - meeeeeennnnnn

HI hi han siger at det er lidt på retur, så det er skønt

Nu må vi altså snart  ses!!!!!

Anmeld

7. februar 2011

ulleby

AnneBJ skriver:

Jeg tror, at uanset hvor mange børn man bærer og hvor mange kilo man tager på, så oplever de fleste af lige pludselig siger kroppen stop!

Jeg har overhovedet ikke været besværet i min fysik! Op og ned af trapper var intet problem, binde snørebånd kunne jeg bøje mig forover og gøre med strakte ben osv., indtil lørdag hvor jeg rundede 34+0! Så ramte jeg nærmest en mur! Jeg kan intet...

Men Ulleby, hatten af for du har spinnet så længe, er sikker på du trods alt nok skal affinde dig med middagslurene og det rolige tempo, jo tættere du kommer på termin!

Glæder mig til at se nyt billede af "de to damer"

Det var som du beskriver som at ramme en mur!!! Den havde jeg ikke set komme - det kom virkelig fra den ene dag til den anden

Med garanti - skal bare lige finde ud af det her de første dage

Lover det kommer inden for de næste par dage.

Anmeld

7. februar 2011

StineW

ulleby skriver:

Hej de damer,

Ja som overskriften lyder har jeg erfaret inden for den sidste uge at jeg for alvor er blevet gravid  

Jeg har derfor måtte vinke farvel til spinning, alt for lange gå ture, det at være let på tå. Og goddag til ikke at kunne vende sig i sin seng uden besvær, ikke kunne komme op af sofaen uden hjælp, ikke for højt tempo til div., middagslur for at kunne overskue en hel dag

Jeg skal nok smide billeder ind - det er ikke fordi jeg er over stor endnu, men det tynger. Endda så meget så at jeg oplever min krop på andre måde end før. Hvem vidste dog at man kan have vand i skamlæberne og det kan gøre noget så ondt???

Så ville bare sige velkommen til min graviditet - der nu har vendt 180 grader

Tak fordi i læste med

Hejsa.

Heldigvis kommer der en lille guldklump ud af det til sidst ( eller to i dit tilfælde &nbsp Sådan må jeg også selv tænke. Normalt dyrker jeg en del triathlon og lange gåture + jeg  min crosstrainer. Ved denne graviditet var jeg så så heldig at få bækkenløsning og låsning ved 12+3, så tror du lige jeg er ved at få fniller...

Jeg er i dag 32+1, så jeg kan da snart se en ende på det, men skullle jeg føder en uge eller to før termin, så brokker jeg mig ikke. Jeg har heldigvis også kun taget 10 kg på indtil nu, det havde jeg ikke lige regnet med, når jeg nu næsten ikke kan gå længere.

Held og lykke med det hele, du skal nok komme godt igennem det.

Knus Stine.

Anmeld

7. februar 2011

Pige2009

ulleby skriver:

Jeps Så må man bare tage det i stiv arm - man skal bare lige vende sig til forandringerne - syntes de kom over natten...

Ja, så kan det være temmelig brat Jeg håber de forsvinder lige så hurtigt som de kom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.