ulleby skriver:
Hej de damer,
Ja som overskriften lyder har jeg erfaret inden for den sidste uge at jeg for alvor er blevet gravid
Jeg har derfor måtte vinke farvel til spinning, alt for lange gå ture, det at være let på tå. Og goddag til ikke at kunne vende sig i sin seng uden besvær, ikke kunne komme op af sofaen uden hjælp, ikke for højt tempo til div., middagslur for at kunne overskue en hel dag
Jeg skal nok smide billeder ind - det er ikke fordi jeg er over stor endnu, men det tynger. Endda så meget så at jeg oplever min krop på andre måde end før. Hvem vidste dog at man kan have vand i skamlæberne og det kan gøre noget så ondt???
Så ville bare sige velkommen til min graviditet - der nu har vendt 180 grader
Tak fordi i læste med
Hejsa.
Heldigvis kommer der en lille guldklump ud af det til sidst ( eller to i dit tilfælde

Sådan må jeg også selv tænke. Normalt dyrker jeg en del triathlon og lange gåture + jeg
min crosstrainer. Ved denne graviditet var jeg så så heldig at få bækkenløsning og låsning ved 12+3, så tror du lige jeg er ved at få fniller...
Jeg er i dag 32+1, så jeg kan da snart se en ende på det, men skullle jeg føder en uge eller to før termin, så brokker jeg mig ikke
. Jeg har heldigvis også kun taget 10 kg på indtil nu, det havde jeg ikke lige regnet med, når jeg nu næsten ikke kan gå længere.
Held og lykke med det hele, du skal nok komme godt igennem det.
Knus Stine.
Anmeld