Det måtte jo få en ende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.404 visninger
24 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

ulleby

Hej de damer,

Ja som overskriften lyder har jeg erfaret inden for den sidste uge at jeg for alvor er blevet gravid  

Jeg har derfor måtte vinke farvel til spinning, alt for lange gå ture, det at være let på tå. Og goddag til ikke at kunne vende sig i sin seng uden besvær, ikke kunne komme op af sofaen uden hjælp, ikke for højt tempo til div., middagslur for at kunne overskue en hel dag

Jeg skal nok smide billeder ind - det er ikke fordi jeg er over stor endnu, men det tynger. Endda så meget så at jeg oplever min krop på andre måde end før. Hvem vidste dog at man kan have vand i skamlæberne og det kan gøre noget så ondt???

Så ville bare sige velkommen til min graviditet - der nu har vendt 180 grader

Tak fordi i læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

SussieThyssen

ulleby skriver:

Hej de damer,

Ja som overskriften lyder har jeg erfaret inden for den sidste uge at jeg for alvor er blevet gravid  

Jeg har derfor måtte vinke farvel til spinning, alt for lange gå ture, det at være let på tå. Og goddag til ikke at kunne vende sig i sin seng uden besvær, ikke kunne komme op af sofaen uden hjælp, ikke for højt tempo til div., middagslur for at kunne overskue en hel dag

Jeg skal nok smide billeder ind - det er ikke fordi jeg er over stor endnu, men det tynger. Endda så meget så at jeg oplever min krop på andre måde end før. Hvem vidste dog at man kan have vand i skamlæberne og det kan gøre noget så ondt???

Tak fordi i læste med

Trøste..og alligevel kun lidt trøste
For er det ikke dejligt?? LOL
Tænk hvilke mirakler du bærer rundt på.
Og alle småskavankerne..nåja..kan du bare slippe med det..så skal du nok klare det

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. februar 2011

ulleby

SussieThyssen skriver:

Trøste..og alligevel kun lidt trøste
For er det ikke dejligt?? LOL
Tænk hvilke mirakler du bærer rundt på.
Og alle småskavankerne..nåja..kan du bare slippe med det..så skal du nok klare det

Kærligst
Sussie

Det er både og dejligt - tror ikke jeg kan tillade mig at klage - idet jeg er 27+1 i dag og plus 13 kg med tvillinge damer. Så har vist gjort det meget godt ind til nu (bilder jeg mig selv ind)

Men tak for dine søde ord.

Anmeld

7. februar 2011

Mormilla

Er ked af at høre at du har det så hårdt! Men kan læse at du stadig har dit gode humør som altid

Anmeld

7. februar 2011

Pige2009

Der er mange glæder ved at være gravid

Anmeld

7. februar 2011

ulleby

Mormilla skriver:

Er ked af at høre at du har det så hårdt! Men kan læse at du stadig har dit gode humør som altid

Hårdt ved jeg ikke om jeg har det (jo hvis du spørg mig selv) men tror jeg har været meget heldig ind til nu - i forhold til omstændighederne

Tror det handler om jeg lige skal vende mig til de nye vilkår jeg skal leve under her de sidste 10 uger - især når man ikke er vant til det. Er jo vant til at være vildt aktiv så....

Håber det går godt med din graviditet?

Anmeld

7. februar 2011

Moar2011

ulleby skriver:

Hej de damer,

Tak fordi i læste med

sidder med et lille smiiil på læben, den måde du skriver tingene på heh kender godt det med næsten ikke at kan komme op af sofaen og når man skal vende sig i sengen, føler man sig som en elefant, og man fylder snart mere i sengen enden manden gør hihi :p ..

Hvor langt er du med de 3 guldklumper`?

Har dog aldrig hørt det med skamlæberne, hvordan får man det? :s ..

jeg er idag selv 23+5..

Anmeld

7. februar 2011

oerbaek

ulleby skriver:

Hej de damer,

Tak fordi i læste med

Ved lige præcis hvordan du har det Jeg har det næsten på samme måde, dog ikke vand i skamlæberne
Ellers en masse søvnløse nætter fordi jeg ikke kan finde den rigtige måde at ligge på og daglig middagslure, det kan jeg tilslutte mig glæder mig til der er en ende på det og jeg har min baby i armene

Anmeld

7. februar 2011

otlitrom

Det er en speciel følelse, når man står der og føler, at man ikke kan det man kunne!

Du bærer to børn, jeg bærer kun et. Men jeg står i samme situation som du, lige i disse dage. Vi bor på 2. sal, og jeg har nok altid været en slæber. Har slæbt op og ned af trapperne med inkøb, bøger og alt muligt tungt. Og nu kan jeg knapt bære to liter mælk Det generer min person - at jeg ikke kan selv!

Men vi gør det for noget godt. Og jeg har virkelig stor respekt for at du har kunnet spinne indtil nu. Jeg elsker spinning, men måtte stoppe i forbindelse med behandlingen Jeg glæder mig meget til at komme igang igen!

Lige pludselig er man bare meget gravid!

Anmeld

7. februar 2011

ulleby

Baagøe skriver:

Der er mange glæder ved at være gravid

Jeps Så må man bare tage det i stiv arm - man skal bare lige vende sig til forandringerne - syntes de kom over natten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.