Det måtte jo få en ende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Mormilla

ulleby skriver:

Hårdt ved jeg ikke om jeg har det (jo hvis du spørg mig selv) men tror jeg har været meget heldig ind til nu - i forhold til omstændighederne

Tror det handler om jeg lige skal vende mig til de nye vilkår jeg skal leve under her de sidste 10 uger - især når man ikke er vant til det. Er jo vant til at være vildt aktiv så....

Håber det går godt med din graviditet?

Men der er jo meget at bære på Hvornår bliver du sat igang???

Det går okay. Jeg synes os selv at jeg har det hårdt!!! Er begyndt at tælle ned, nu er der kun 8 uger til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Faith

Åh Gud jeg fik et chok da jeg læste overskriften... Sådan noget må du altså ikke gøre. Troede fandme der var sket noget med dine vidundere i maven.

Men hvor er jeg glad for at det bare er fordi du er blevet stor som en hval med vand alle mulige og umulige steder

Du er jo gravid med tvillinger. Du skal blive stor!

Anmeld

7. februar 2011

tb

hihi.... kunne altså ikke lade være med at grine, søde

velkommen til de gravides verden.. hehe.. er du begyndt at snorke så meget, så Lasse ikke kan sove????

Anmeld

7. februar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Det er en speciel følelse, når man står der og føler, at man ikke kan det man kunne!

Du bærer to børn, jeg bærer kun et. Men jeg står i samme situation som du, lige i disse dage. Vi bor på 2. sal, og jeg har nok altid været en slæber. Har slæbt op og ned af trapperne med inkøb, bøger og alt muligt tungt. Og nu kan jeg knapt bære to liter mælk Det generer min person - at jeg ikke kan selv!

Men vi gør det for noget godt. Og jeg har virkelig stor respekt for at du har kunnet spinne indtil nu. Jeg elsker spinning, men måtte stoppe i forbindelse med behandlingen Jeg glæder mig meget til at komme igang igen!

Lige pludselig er man bare meget gravid!

Jeg tror, at uanset hvor mange børn man bærer og hvor mange kilo man tager på, så oplever de fleste af lige pludselig siger kroppen stop!

Jeg har overhovedet ikke været besværet i min fysik! Op og ned af trapper var intet problem, binde snørebånd kunne jeg bøje mig forover og gøre med strakte ben osv., indtil lørdag hvor jeg rundede 34+0! Så ramte jeg nærmest en mur! Jeg kan intet...

Men Ulleby, hatten af for du har spinnet så længe, er sikker på du trods alt nok skal affinde dig med middagslurene og det rolige tempo, jo tættere du kommer på termin!

Glæder mig til at se nyt billede af "de to damer"

Anmeld

7. februar 2011

ulleby

Babyklar skriver:

sidder med et lille smiiil på læben, den måde du skriver tingene på heh kender godt det med næsten ikke at kan komme op af sofaen og når man skal vende sig i sengen, føler man sig som en elefant, og man fylder snart mere i sengen enden manden gør hihi :p ..

Hvor langt er du med de 3 guldklumper`?

Har dog aldrig hørt det med skamlæberne, hvordan får man det? :s ..

jeg er idag selv 23+5..

Uuuuuhhhhhhhh Jeg venter "kun" 2

Jeg er idag 27+1 - så der er 10 uger til de skal ud ved planlagt kejsersnit

Det var overlægen der scannede mig sidste gang der fortalte at mine smerter dernede (på den måde jeg havde det) kunne være vand i kroppen der var gået der ned - samtidig med at det tyngede ned af Men regnede med at spørge min jordmoder til råds.

Anmeld

7. februar 2011

ulleby

oerbaek skriver:

Ved lige præcis hvordan du har det Jeg har det næsten på samme måde, dog ikke vand i skamlæberne
Ellers en masse søvnløse nætter fordi jeg ikke kan finde den rigtige måde at ligge på og daglig middagslure, det kan jeg tilslutte mig glæder mig til der er en ende på det og jeg har min baby i armene

Må indrømme jeg sidder også lidt tilbage med en mærkelig fornemmelse over vand i skamlæberne....hhhmmmmm

Men dejligt at hører jeg ikke er ene i verdenen.

Anmeld

7. februar 2011

Moar2011

ulleby skriver:

Uuuuuhhhhhhhh Jeg venter "kun" 2

Jeg er idag 27+1 - så der er 10 uger til de skal ud ved planlagt kejsersnit

Det var overlægen der scannede mig sidste gang der fortalte at mine smerter dernede (på den måde jeg havde det) kunne være vand i kroppen der var gået der ned - samtidig med at det tyngede ned af Men regnede med at spørge min jordmoder til råds.

ej undskyld heh hvor mon jeg har fået 3 fra hihi.. :p ..

10uger det er sq da snart - hvor spændende

Anmeld

7. februar 2011

ulleby

kitty skriver:

Det er en speciel følelse, når man står der og føler, at man ikke kan det man kunne!

Du bærer to børn, jeg bærer kun et. Men jeg står i samme situation som du, lige i disse dage. Vi bor på 2. sal, og jeg har nok altid været en slæber. Har slæbt op og ned af trapperne med inkøb, bøger og alt muligt tungt. Og nu kan jeg knapt bære to liter mælk Det generer min person - at jeg ikke kan selv!

Men vi gør det for noget godt. Og jeg har virkelig stor respekt for at du har kunnet spinne indtil nu. Jeg elsker spinning, men måtte stoppe i forbindelse med behandlingen Jeg glæder mig meget til at komme igang igen!

Lige pludselig er man bare meget gravid!

Nemlig - det er bare så øv ikke at kunne selv. Alt det man har kunne før - men heldigvis er der ikke lang igen

Anmeld

7. februar 2011

ulleby

Mormilla skriver:

Men der er jo meget at bære på Hvornår bliver du sat igang???

Det går okay. Jeg synes os selv at jeg har det hårdt!!! Er begyndt at tælle ned, nu er der kun 8 uger til

Senest om 10 uger ved pks

Det bliver da spændende - der er mulighed for at vi kommer til at føde samtidig

Anmeld

7. februar 2011

ulleby

smillaluna skriver:

Åh Gud jeg fik et chok da jeg læste overskriften... Sådan noget må du altså ikke gøre. Troede fandme der var sket noget med dine vidundere i maven.

Men hvor er jeg glad for at det bare er fordi du er blevet stor som en hval med vand alle mulige og umulige steder

Du er jo gravid med tvillinger. Du skal blive stor!

Hi hi - UNDSKYLD Men kan se der er da en del der har læst med

Ja jeg ved det godt - skulle bare ud med frustration over besværlighederne der pludselig er dukket op

Håber alt godt vel med dine drenge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.