valentinsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Papaya

Chewy skriver:

Nej, vi gør ikke. Det er en amerikansk tradition, der er kommet til DK så butikkerne kan tjene penge. Vil hellere give en gave i hverdagen, det tæller mere i min verden

Lige mine ord!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

misslea

Fam. Madsen skriver:

jeg er lidt nysgerri fejer i valentinsdag hjemme ved jer?? 

i må gerne uddybe jeres svar

Hmm.... Som udgangspunkt - Nej!

MEN... sidste år opdagede jeg d. 12. feb, at jeg var gravid! Min mand var i Jylland, og ville være hjemme igen om søndagen, d. 14. feb!

Jeg besluttede, at jeg ikke ville fortælle ham det d. 12, hvor jeg fandt ud af, da jeg gerne ville fortælle ham den fantastiske nyhed personligt og ikke over telefonen! Så jeg gik hele weekenden og var helt oppe at køre over at skulle være MOR... jøsses manner!!!

Da det nu var Valentines day, så synes jeg, at jeg ville gøre lidt ekstra ud af det... så jeg lavede en GOD overraskelse til Martin... spm bl.a. indeholdt en lille sut, som tegn på vores kommende lille bebs!!!

Så nu tror jeg, at vi fremover på en eller anden måde vil fejre d. 14 feb... mest fordi, at det var dén dag, at vi sammen kunne glæde os over, at Wilma var på vej... hehe!!!

Så ja... nu er Valentines day pludselig blevet en særlig dag for os  

Anmeld

7. februar 2011

Pige2009

Valle81 skriver:

Tak

Anmeld

7. februar 2011

Fam. Madsen

Valle81 skriver:

Nej det gør vi ikke:0)

Det er amerikansk og hører dem til, sådan har jeg det også med Halloween osv - går slet ikke op i det.

Men vi fejrer noget andet hvert år den 14. februar. Nemlig min datter Asta, som har fødselsdag denne dag.

Og hun synes det er ldit specielt at hun nu har fødselsdag den dag - da vi hedder Valentin til efternavn:0) Så hun har sin helt egen dag:0)

ej hvor skønt at din datter har det sådan  

Anmeld

7. februar 2011

Fam. Madsen

nutche skriver:

uhh jo du kan tro vi fejrer det

men det er nu fordi:

vi mødte hinanden en meget kold valentinsdag. det var vores første date, og start skuddet til vores forhold

vi blev gift 2 år senere på samme dag....

og vores fælles søn hedder så Valentin til mellemnavn

men men men, her er det ikke så meget en dag hvor mig og min mand forkæler hinanden. det er mere en dag hvor hele familien samles omkring en masse hjerter, en stjernehimmel, en picnic i stuen, eller en god middag med børnechampagne til børnene er med  alle forberedelser, og nyder at høre lidt om dengang hvor "mor og far" mødtes for første gang

hvor lyder det bare hyggeligt og super romantisk at i samles sådan om hele familien <3

Anmeld

7. februar 2011

Lone Jakobsen

Fam. Madsen skriver:

hvor lyder det bare hyggeligt og super romantisk at i samles sådan om hele familien <3

jamen du kan tro børnene er også bare vilde med det

i år har min mand og jeg så vores årlige "voksen weekend" lige inden. så derfor fejrer vi valentinsdag i baboon city

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.