valentinsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fejer i valentinsdag

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.625 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Fam. Madsen

jeg er lidt nysgerri fejer i valentinsdag hjemme ved jer?? 

i må gerne uddybe jeres svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

mama09

Fam. Madsen skriver:

næhh gør vi ikke Har fået en blomst engang imellem.. Men vi giver hellere hinanden overraskelser i løbet af året, hvilket min mand er god til Gør i?

Anmeld

7. februar 2011

Fam. Madsen

Trinehw skriver:

næhh gør vi ikke Har fået en blomst engang imellem.. Men vi giver hellere hinanden overraskelser i løbet af året, hvilket min mand er god til Gør i?

Ups glemte helt selv og svare " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12387.png" alt="" />

nej gøre vi heller ikk... vil heller gøre det i løbet af året overreske hinanden..

Anmeld

7. februar 2011

Chewy

Nej, vi gør ikke. Det er en amerikansk tradition, der er kommet til DK så butikkerne kan tjene penge. Vil hellere give en gave i hverdagen, det tæller mere i min verden

Anmeld

7. februar 2011

Diana...

Nej det gør vi ikke.

Anmeld

7. februar 2011

Lou87

Har skrevet nogengange..
Men det er mere pga det ikke er et MUST for os og fejre.. såvel som en årsdag er feks.

Vi kan da måske godt finde på og tage ud og spise, eller hygge med en film.. og kæresten ku da sikkert også finde på og komme med en rose. Men altså intet must her - så hellere hygge os med god mad og overraskelser andre dage på året

Anmeld

7. februar 2011

Pullemulle

Fam. Madsen skriver:

Jeg har ikke tidligere fejret valentinsdag da jeg aldrig har haft en kæreste på dagen.

Men i år sker det! Det er sådan at mig og min kæreste tager til Paris på lørdag og skal være der i en uge, så vi er der på valentinsdag. Vi har snakket om at tage ud og spise og så har jeg også tænkt mig at købe en lille ting til ham  Kan det blive mere romantisk? Valentinsdag i Paris?! Jeg gjæder mig simpelthen så meget!

Anmeld

7. februar 2011

Pige2009

Nej, det gør jeg ikke og har aldrig gjort det, da det ikke er en dansk tradition, men en dag butikkerne har taget til sig for at skabe mersalg. Derfor!

Jeg synes desuden, man skal skønne på hinanden i løbet af året i stedet for at bruge VD som undskyldning

Anmeld

7. februar 2011

Valle81

Fam. Madsen skriver:

Nej det gør vi ikke:0)

Det er amerikansk og hører dem til, sådan har jeg det også med Halloween osv - går slet ikke op i det.

Men vi fejrer noget andet hvert år den 14. februar. Nemlig min datter Asta, som har fødselsdag denne dag.

Og hun synes det er ldit specielt at hun nu har fødselsdag den dag - da vi hedder Valentin til efternavn:0) Så hun har sin helt egen dag:0)

Anmeld

7. februar 2011

Valle81

Baagøe skriver:

Nej, det gør jeg ikke og har aldrig gjort det, da det ikke er en dansk tradition, men en dag butikkerne har taget til sig for at skabe mersalg. Derfor!

Jeg synes desuden, man skal skønne på hinanden i løbet af året i stedet for at bruge VD som undskyldning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.