Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anjamichell skriver: Iiihh min mand har for kort tid siden sendt en sms hvor han spurgte om jeg kunne spørge mine forældre om de kunne passe vores ældste på 10 år fra mandag til tirsdag i næste uge Og det ved jeg godt hvorfor han gør... det er fordi at det er valentins dag så har han noget i ærmet Hvad skal I?? (Jeg ved godt at der er nogen der ikk fejrer det)... Det skulle I ta' at gøre... det er en glimrende måde at få lidt kærlighed og kilden i mavsen tilbage i parforholdet
Iiihh min mand har for kort tid siden sendt en sms hvor han spurgte om jeg kunne spørge mine forældre om de kunne passe vores ældste på 10 år fra mandag til tirsdag i næste uge Og det ved jeg godt hvorfor han gør... det er fordi at det er valentins dag så har han noget i ærmet
Hvad skal I?? (Jeg ved godt at der er nogen der ikk fejrer det)... Det skulle I ta' at gøre... det er en glimrende måde at få lidt kærlighed og kilden i mavsen tilbage i parforholdet
Ikke en hatfis... Men vi har jo så også bryllupsdag d. 3/2... Så det er vores store dag...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Desværre ikke noget - min kæreste tager på kursus fra d. 13 til den 16 !
hvliken dag er det nu. altså hvis vi er i kbh. så skal vi hvertfald ud og spise sushi!!! Mmmmmmmmmm
Jeg skal spise ved en veninde og fejre hendes fødselsdag intet med kæresten. Vi fejrer ikke den dag.
Der er da mange, der bare tager væk i løbet af året Jeg kan ikke se, hvorfor det lige skal være ifm. VD
Tja, jeg sidder i Østrig på lørdag - med min far og bror
Og kæresten... Han passer sin svigermors hund, mens hun er på ski - og han har besøg af MINE to bedste venner
Det ved jeg ikke, være kærester som vi plejer og nusse om hinanden som vi plejer
Vi har desværre ikke mulighed for at fejre den sammen, da manden er sendt afsted til afghanistan sidste mandag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128