Valentins dag... Hvad skal I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

ønskebørn74

Anjamichell skriver:

Iiihh min mand har for kort tid siden sendt en sms hvor han spurgte om jeg kunne spørge mine forældre om de kunne passe vores ældste på 10 år fra mandag til tirsdag i næste uge  Og det ved jeg godt hvorfor han gør... det er fordi at det er valentins dag så har han noget i ærmet 

Hvad skal I?? (Jeg ved godt at der er nogen der ikk fejrer det)... Det skulle I ta' at gøre... det er en glimrende måde at få lidt kærlighed og kilden i mavsen tilbage i parforholdet

Ikke en hatfis... Men vi har jo så også bryllupsdag d. 3/2... Så det er vores store dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

SD21

Desværre ikke noget - min kæreste tager på kursus fra d. 13 til den 16 !

Anmeld

9. februar 2011

Alína Hólm

hvliken dag er det nu. altså hvis vi er i kbh. så skal vi hvertfald ud og spise sushi!!! Mmmmmmmmmm

Anmeld

9. februar 2011

Dinna88

Jeg skal spise ved en veninde og fejre hendes fødselsdag intet med kæresten. Vi fejrer ikke den dag. 

Anmeld

9. februar 2011

Pige2009

Anjamichell skriver:

Iiihh min mand har for kort tid siden sendt en sms hvor han spurgte om jeg kunne spørge mine forældre om de kunne passe vores ældste på 10 år fra mandag til tirsdag i næste uge  Og det ved jeg godt hvorfor han gør... det er fordi at det er valentins dag så har han noget i ærmet 

Hvad skal I?? (Jeg ved godt at der er nogen der ikk fejrer det)... Det skulle I ta' at gøre... det er en glimrende måde at få lidt kærlighed og kilden i mavsen tilbage i parforholdet

Der er da mange, der bare tager væk i løbet af året Jeg kan ikke se, hvorfor det lige skal være ifm. VD

Anmeld

9. februar 2011

-Sigrid-

Tja, jeg sidder i Østrig på lørdag - med min far og bror

Og kæresten... Han passer sin svigermors hund, mens hun er på ski - og han har besøg af MINE to bedste venner

Anmeld

9. februar 2011

Sof

Det ved jeg ikke, være kærester som vi plejer og nusse om hinanden som vi plejer 

Anmeld

10. februar 2011

Lene-Oliver

Vi har desværre ikke mulighed for at fejre den sammen, da manden er sendt afsted til afghanistan sidste mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.