Valentins dag... Hvad skal I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Vi bruger ikke dagen til noget specielt. Jeg synes det er noget underligt noget ligesom halloween.  Men vi bruger tit tid sammen og har feks i sidste weekend haft ungerne overnattet imens vi tog i bio osv så vi har ikke brug for en eller anden amerikansk dag

Sådan er vi jo heldigvis så forskellige  Vi holder halloweenfest hvert år med udklædning oppyntning af hele huset og inviterer familie og venner... det er en fast tradition og nøøøj hvor er det hyggeligt..

Min søn holder også sin fødselsdag som halloween og så kommer alle ungerne vildt udklædte og der er gemmelege og (u)hygge for alle gæsterne  så spiser vi mad som vi har kaldt alt muligt andet end det det hedder for at gøre det lidt uhyggeligt... Det er SÅ hyggeligt og sjovt

Og ungerne ELSKER det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

bubba

Jeg ved det ikke.. Men glæder mig helt vildt til at finde ud af, hvad min mand har i ærmet :-)

Anmeld

8. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Årh hvor er det dejligt at høre at der er bare nogen der er ekstra-hygge-romantiske og tossede som jeg selv

Anmeld

8. februar 2011

Stéphanie

Nu synes jeg jo så at jeg er så heldig også at have årsdag på valentines dag, hvilket min svigermor er meget obs på, så det er faktisk hende der "planlagt" vores aften dog sammen med min kæreste.. Så aftenen bliver børnefri, men en god hjemmelavet middag (fra svigermor) og en hyggelig tur i biffen  Så det er noget jeg ser meget frem til 

Glædelig valentines dag til alle

Anmeld

8. februar 2011

anjamichell@gmail.com

momse22 skriver:

Nu synes jeg jo så at jeg er så heldig også at have årsdag på valentines dag, hvilket min svigermor er meget obs på, så det er faktisk hende der "planlagt" vores aften dog sammen med min kæreste.. Så aftenen bliver børnefri, men en god hjemmelavet middag (fra svigermor) og en hyggelig tur i biffen  Så det er noget jeg ser meget frem til 

Glædelig valentines dag til alle

Nårh hvor er hun dog sød

Anmeld

8. februar 2011

Stéphanie

Anjamichell skriver:

Nårh hvor er hun dog sød

Ja hun er simpelthen heeeeelt vildt fantastisk 

Og super romantisk, hvilket smitter meget af på hendes søn

Anmeld

8. februar 2011

M.O.A.R.

Vi skal til nykøbing og ha taget 9 mdr's billeder af vores søn

Ellers står hele dagen bare på hjemmehygge

Anmeld

8. februar 2011

Lullaby

Anjamichell skriver:

Sådan er vi jo heldigvis så forskellige  Vi holder halloweenfest hvert år med udklædning oppyntning af hele huset og inviterer familie og venner... det er en fast tradition og nøøøj hvor er det hyggeligt..

Min søn holder også sin fødselsdag som halloween og så kommer alle ungerne vildt udklædte og der er gemmelege og (u)hygge for alle gæsterne  så spiser vi mad som vi har kaldt alt muligt andet end det det hedder for at gøre det lidt uhyggeligt... Det er SÅ hyggeligt og sjovt

Og ungerne ELSKER det!!

Jeg holder nu på den gode danske tradition med fastelavn. Synes at de amerikanske traditioner er ved at gøre os alt for amerikaniserede. Jeg synes at man hellere skal holde de danske traditioner i hævd, mange går slet ikke rundt og rasler mere og de sidste mange år har der ingen børn været forbi her

Anmeld

8. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Lullaby skriver:

Jeg holder nu på den gode danske tradition med fastelavn. Synes at de amerikanske traditioner er ved at gøre os alt for amerikaniserede. Jeg synes at man hellere skal holde de danske traditioner i hævd, mange går slet ikke rundt og rasler mere og de sidste mange år har der ingen børn været forbi her

Det er korrekt og det holder vi skam også fast i men børnene skal hygge sig alt det de kan og hvem vil som barn ikk gerne til udklædningsfest 2 gange om året!! Det er nu også sjovt som voksen

Anmeld

8. februar 2011

132319

Ikke noget 

Jeg har ikke en kæreste længere men da ungernes far og jeg var sammen gjorde vi meget ud af IKKE at fejre Valentins day. Dels fordi vi ikke bryder os om amerikanske traditioner og dels fordi ingen blomsterhandlere skulle fortælle os hvornår vi skulle vise at vi elskede hinanden.

Derfor fik jeg blomster når han havde LYST til at give mig blomster og ikke fordi kalenderen sagde den 14. Februar (er det ikke der det er? )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.