Valentins dag... Hvad skal I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.837 visninger
27 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Iiihh min mand har for kort tid siden sendt en sms hvor han spurgte om jeg kunne spørge mine forældre om de kunne passe vores ældste på 10 år fra mandag til tirsdag i næste uge  Og det ved jeg godt hvorfor han gør... det er fordi at det er valentins dag så har han noget i ærmet 

Hvad skal I?? (Jeg ved godt at der er nogen der ikk fejrer det)... Det skulle I ta' at gøre... det er en glimrende måde at få lidt kærlighed og kilden i mavsen tilbage i parforholdet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Aves.

Anjamichell skriver:

Iiihh min mand har for kort tid siden sendt en sms hvor han spurgte om jeg kunne spørge mine forældre om de kunne passe vores ældste på 10 år fra mandag til tirsdag i næste uge  Og det ved jeg godt hvorfor han gør... det er fordi at det er valentins dag så har han noget i ærmet 

Hvad skal I?? (Jeg ved godt at der er nogen der ikk fejrer det)... Det skulle I ta' at gøre... det er en glimrende måde at få lidt kærlighed og kilden i mavsen tilbage i parforholdet

Jeg skal skrive eksamensopgave og manden i mit liv har sine unger...jeg synes alle dage er glimrende til at vise kærlighed og så er der jo mange måder at vise det på..jeg glæder mig bare til at lægge tæt, næse mod næse og snakke hele natten.....looooove.. Og nej, jeg er ikke til alle de der dage hvor man skal noget fordi det er den dag..jeg er til man viser det hele tiden og altid...

Men håber I får en dejlig tur..

Anmeld

7. februar 2011

Diana...

Eva. skriver:

Jeg skal skrive eksamensopgave og manden i mit liv har sine unger...jeg synes alle dage er glimrende til at vise kærlighed og så er der jo mange måder at vise det på..jeg glæder mig bare til at lægge tæt, næse mod næse og snakke hele natten.....looooove.. Og nej, jeg er ikke til alle de der dage hvor man skal noget fordi det er den dag..jeg er til man viser det hele tiden og altid...

Men håber I får en dejlig tur..

Her skal vi hmm slappe af tror jeg. 

Anmeld

7. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Jamen det gør vi bestemt også hver dag men det gør det bare ekstra hyggeligt at man har dagen at glæde sig til... spænding og romantik... lidt ekstra

Anmeld

7. februar 2011

Happiness

Vi skal til misdannelsesscanning SÅ det blir dejligt at se om vores søn har det godt i hulen.

Ellers skal vi ikke noget specielt. Bare hygge os og slappe godt og grundigt af

Anmeld

7. februar 2011

SussieThyssen

Anjamichell skriver:

Vi bruger ikke at fejre den slags i vores familie, heller ikke fars og mors dag.
Og vi kan sagtens finde ud af at forkæle hinanden uden at bruge penge på det, på en speciel dag.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. februar 2011

mortil3trustrup

Min kæreste og jeg bor ikke sammen så jeg har inv ham her hjem da jeg har mine unger og ikke kan få dem passet. Jeg har så tænkt mig at severer reje cocktail, en god bøf med whisky sovs salat og timian kartofler. Der er indkøbt massage olie

så havde tænkt noget i retning af at mine unger får mad og bliver puttet til sædvanlig tid. Og derefter går jeg i gang med madlavning til ham og mig. Jeg har så fået lavet små kort som han løbende igennem aftenen vil få så han der igennem finder ud af hvad der skal ske

Anmeld

8. februar 2011

Pullemulle

Jeg tager med min kæreste (og hans forældre) til Paris på lørdag,såi vi skal fejre valentinsdag i Paris Jeg ved endnu ikke hvad vi skal sådan helt præcist, men vi har snakket om at slippe af med hans forældre og tage ud og spise, gå en tur om aftenen og så vil jeg da nok også købe en lille ting til ham jeg ved bare ikke helt hvad det skulle være

Anmeld

8. februar 2011

Lullaby

Anjamichell skriver:

Vi bruger ikke dagen til noget specielt. Jeg synes det er noget underligt noget ligesom halloween.  Men vi bruger tit tid sammen og har feks i sidste weekend haft ungerne overnattet imens vi tog i bio osv så vi har ikke brug for en eller anden amerikansk dag

Anmeld

8. februar 2011

TbCp

Ikke noget som helst.

Tilgengæld er vi uden barn imorgen aften og torsdag aften så der tror jeg vi skal i bio eller ud at spise eller lign. dog ikke for at fejre valentines dag, men bare fordi vi har lyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.