Hejsa
Ja efter at have læst en anden tråd, hvor jeg ser et par stykker har ringet efter en ambulance som transport til sygehuset da de skulle føde.
Må jeg simpelthen spørge om jeg er den eneste som bliver DYBT forarget over at folk kan finde på at ringe efter en ambulance, hvis ellers graviditeten og vee forløbet går efter planen?
Nogen har ingen bil, og andre noget andet.... Jamen så tag for pokker en taxi, toget eller hvad pokker man nu kan finde på. Jeg syntes det er så frygtelig at man kan finde på at optage en ambulance fordi man ikke vil betale det en taxi koster eller andet.... At man vælger at ringe efter en ambulance koster altså måske et menneske liv et andet sted, og vil jeg mene er noget mere vigtig end de 500-1000 kr man måske sku have betalt for en tur med taxi...
Jeg ville selv være gået fuldstændig i selvsving hvis jeg stod og skulle bruge en ambulance til en person, og jeg så ikke kunne få en med det samme, fordi en gravid kvinde havde ringet efter den..... Ved godt det ville jeg jo aldrig få afvide hvis skete, men bare tanken...
Hvad er din holdning til at man ringer efter en ambulance når man skal føde, hvis ellers det hele går efter planen?? Nu skal i ikke gå efter at det faktisk ikke engang inde fra de højere magter er okay at ringe efter en ambulance, og kan blive opkrævet enge for det. Men din helt egen personlige holdning....
Knus og god dag til alle....
Anmeld