Hemmeligheder på computeren???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

DStreet

SussieThyssen skriver:

Vil dasige at det er godt det er kommet frem, så hun kan komme videre UDEN ham.

Tænker her på min kusine, hvis mand i 22 år havde en anden, ved siden af hende inden hun opdagde det.
Og hans ene kommentar var:
"Nåja, det gik da meget godt, så længe det varede!!"
Og så pakkede han sin taske og gik

Din veninde har også bedst af at lade det ligge og se at komme videre.

Ouch 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

SussieThyssen

moars skriver:

puuuuha man må være et meget lille menneske indeni uden nogen form for kontakt til sit eget jeg, hvis man kan behandle andre mennesker på den måde gennem flere år.......sådanne situationer afspejler virkelig "psykopatiens" mange facetter i mit hoved...

Tænk at være så selvisk at ville "have det hele", og ikke give slip på den anden person, så de i det mindste kan komme videre....man har fundet en anden ok...ud af busken og videre....!

Helt enig..var også chokkeret, da jeg hørte det.
Men...han var nu også en underlig starut...sådan følelseskold, havde aldrig kunnet lide ham, selvom jeg gjorde mit bedste

Anmeld

7. februar 2011

SussieThyssen

DStreet skriver:

Ouch 

Nemlig

Anmeld

7. februar 2011

moars

SussieThyssen skriver:

Helt enig..var også chokkeret, da jeg hørte det.
Men...han var nu også en underlig starut...sådan følelseskold, havde aldrig kunnet lide ham, selvom jeg gjorde mit bedste

undskyld til trådstarter...sidespor....

Men kender godt den fornemmelse..Har prøvet det enkelte gange....Især det der med at alle andre som regel synes at vedkommende er FANTASTISK, og man tænker arhh det er mig der er noget galt med...

Det er der ikke.....man kan "lugte" det der afviger alt for meget....AD!

Anmeld

7. februar 2011

Mette.

DStreet skriver:

CTRL + Shift + H

Alle 3 knapper holdes nede Samtidig 

.. Og hvad gør man så på en mac?

Anmeld

7. februar 2011

Mi

Malene84 skriver:

Ja præcis... jeg talte med ham i 3 timer igår.. og han er ikke en skid ked af det  de har købt hus for seks måneder siden, og da jeg spurgte ang. deres børneprojekt, var han bare den største lort. Han svarede noget med at det da bare var heldigt der ikke var sket noget, nu når det hele var kommet frem. Hvis det var sket, så var det måske en måde at komme videre på

en måde at komme videre på???? whaaaaaaaat

Hold da kæft en klaphat

Men godt at hun ved det nu. Tænkt hvis han havde fortsat og hun bare kunne gå der og tro at alt var godt.

Sådan en kujon

Anmeld

7. februar 2011

DStreet

Mette. skriver:

.. Og hvad gør man så på en mac?

Det aner jeg faktisk ikke. 

Anmeld

7. februar 2011

Corn

Malene84 skriver:

hahaha må konkludere det samme her

Det må man så leve med... Men det er da også at tilvælge fremfor ham fjolset, du har skrevet om

Anmeld

7. februar 2011

Vingummien

MaybeMe skriver:

Eiijjj! Hvad fanden er det for et svar at komme med?!?! Du kunne bare have tjekket computeren?!

Hvad fejler manden!?

Han må da ikke være helt normal, når man kan være så ligeglad. Hvor er det dog synd for din veninde. Håber hun kommer hurtigt ovenpå¨igen!

Anmeld

7. februar 2011

>>Carina<<

Årh sikke en røv. Sender din veninde en krammer og dig en krammer for at sku høre på sådan en idiot i tre timer. Min x lavede samme nummer. Men jeg fandt selv ud af det (lang historie) og gennemgik nogle datingsider og fandt hans profiler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.